کد خبر: ۹۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

چه کسانی در تصادف محور بالاده-کازرون جان باختند

صبح روز شنبه تصادف دلخراشی بین دو دستگاه خودروی پراید در محور بالاده-کازرون رخ داد و 9 نفر از سرنشینان این دو خودرو کشته و زخمی شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، صبح روز شنبه تصادف دلخراشی بین دو دستگاه خودروی پراید در محور بالاده-کازرون رخ داد و 9 نفر از سرنشینان این دو خودرو کشته و زخمی شدند.

در این سانحه هولناک، راننده هر دو خودرو جان باختند و هفت نفر از جمله شش دانش آموز دختر بالاده‌ای نیز زخمی شدند که خوشبختانه جراحات آنان سطحی است و در شرایط مطلوبی به سر می‌برند.

«اصغر بوستانی» و «غلام ضمیر نیک» راننده‌‌های جان باخته در این حادثه تلخ هستند. کسانی که آشنایان و دوستانشان، به نیکی از آن‌ها یاد می‌کنند.

به گفته شهروند خبرنگارما از بالاده، «بوستانی» پاسدار مدافع حرم حضرت زینب(س) بود و «ضمیر نیک» هم فرهنگی بازنشسته صبور و خوش اخلاقی که مردم داری‌اش زبان زد خاص و عام بود.

آری هر دو این عزیزان صبح امروز نه به خانه برگشتند نه به محل کار بلکه راهی سفر آخرت شدند تا باز هم ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ها و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را گوشزد کنند.

مسئولان شهرستان کازرون که هنگام تصدی مسئولیت، وعده‌های متعددشان در باغ سبز را نشان می‌داد، خوب است پس از این حادثه دلخراش با جدیت پیگیر رفع نواقص موجود در سطح جاده‌های شهرستان به ویژه محور بالاده-کازرون باشند تا در آینده شاهد داغدار شدن دیگر خانواده‌ها و وارد آمدن خسارات جبران ناپذیر جسمی و روحی و مادی به همشهریان عزیزمان نباشیم.

برای مشاهده فیلم حادثه دلخراش تصادف در محور بالاده-کازرون اینجا کلیک کنید.

                              «پاسدار مدافع حرم مرحوم اصغر بوستانی»


مرحوم اصغر بوستانی

مرحوم اصغر بوستانی

مرحوم اصغر بوستانی

مرحوم اصغر بوستانی

                              «مرحوم غلام ضمیر نیک فرهنگی بازنشسته»

مرحوم اصغر بوستانی

برچسب ها: تصدف ، کازرون ، تصادف
نظرات بینندگان