کد خبر: ۹۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
در جاده تاریک روستایی رخ داد؛

مرگ موتورسوار در تصادف نیمه شب

بنابر اعلام مدیر اورژانس 115 نی ریز در جاده مواصلاتی روستای دهچاه از توابع بخش پشتکوه نی ریز ؛، موتورسوار 68 ساله را قربانی کرد و در پی آن راننده ناشناس متواری شده است.

به گزارش شیرازه  به گزارش خبرنگار نبض نی ریز ؛ در پی تصادف یک دستگاه موتور سوار با خودرو ناشناس در جاده روستای دهچاه از توابع بخش پشتکوه نی ریز ؛ راننده 68 ساله موتور جان خود را از دست می دهد.

محمدحسین کچویی مدیر اورژانس 115 نی‌ریز گفت؛  خبر مصدومیت و بیهوشی فردی در جاده دهچاه - نی‌ریز به مرکز اورژانس شهرستان داده شد که با اعلام به اورژانس 115 مشکان، تکنسینهای آن پایگاه به محل حادثه می‌شتابند. با حضور در محل و معاینه فرد مشخص می‌شود دقایقی از فوت این مرد ٦٧ ساله که در منتهی الیه سمت راست جاده آسفالت افتاده می‌گذرد و کسی از علت حادثه اطلاعی ندارد.

گفتنی است که در ادامه همین ماجرا، کارشناسان پلیس‌راه نی ریز در محل حادثه حاضر می شوند.

به گفته سرگرد ابراهیم شاهسونی فرمانده پلیس‌راه نی‌ریز، در نظراول چیزی مشخص نبود و هیچ فردی نیز از چگونگی حادثه اطلاعی نداشت. اما با نگاه کارشناسانه به محل حادثه و بررسی حالت فرد متوفی بر روی زمین و نوع صدمات وارده و همچنین نظر پزشکی قانونی، مشخص شد این موتورسوار از روبه‌رو (رخ به رخ) با یک خودرو ناشناس برخورد کرده و بر اثر شدت ضربه وارد به سر فوت شده است. متأسفانه راننده ناشناس خودرو، از تاریکی و خلوت بودن جاده استفاده کرده و فرار می‌کند.


سرگرد شاهسونی از شهروندان و بویژه دارندگان موتورسیکلت و وسایل نقلیه کشاورزی (تراکتور- کمباین و...) خواست که هنگام عبور در جاده‌ها بویژه هنگام شب حتماً از چراغ‌های جلو و عقب سالم استفاده کنند.


وی در پایان بیان کرد: وسایل نقلیه کشاورزی نیز هنگام تردد در جاده‌ها ملزم هستند از دو شبرنگ مثلثی شکل در جلو و عقب این وسایل نقلیه استفاده کنند.

برچسب ها: تصادف ، نی ریز ، اورژانس
نظرات بینندگان