کد خبر: ۹۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵

یازدهمین منطقه شهرداری شیراز افتتاح شد

شهرداری منطقه ۱۱ شیراز با حضور شهردار این کلانشهر افتتاح شد.
به گزارش شیرازه، شهردار شیراز امروز سه شنبه در مراسم افتتاح شهرداری منطقه ۱۱ شیراز گفت:  مساحت منطقه ۱۱ حدود هزار و ۲۰۰ هکتار است و جمعیتی نزدیک ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان شیرازی را در بر می گیرد و ما امیدواریم شاهد خدمات رسانی مناسبی در این منطقه باشیم.

علیرضا پاک فطرت با اشاره به فعالیت های فرهنگی شهرداری شیراز تصریح کرد: ما در ۵ سال گذشته ۳۳ نمازخانه و ۷ مسجد در شیراز احداث کرده ایم.

شهردار شیراز ادامه داد: احداث ۱۵ هزار متر فرهنگ سرا و ۱۲ سالن ورزشی و ۳۳ زمین چمن مصنوعی فوتسال در شیراز از سایر فعالیت های فرهنگی شهرداری در ۵ سال گذشته است.

پاک فطرت از راه اندازی سرای مهربانی در شیراز خبر داد و گفت : هدف از احداث این سرای مهربانی توجه به در راه ماندگان است و امیدوارم شاهد مدیریت خیرین در این فضا باشیم و ما قصد داریم تا پایان سال شاهد راه اندازی پنج سرای مهربانی در شیراز باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سه شنبه ها به عنوان روز بدون خودرو گفت: امیدواریم شاهد تحقق این شعار در شیراز باشیم و مردم به فعالیت های بدنی و پیاده روی بیاورند و این برای سلامتی شهروندان شیرازی سودمند تر است.
شهردار شیراز تاکید کرد: شهرداری برای اینکه در کار خود موفق باشد نیازمند ارتباط موثر با شهروندان است و باید قسمتی از کارها را مردم انجام دهند و این باعث کاهش هزینه های نگهداری شهر خواهد شد.

 در این مراسم با حکم شهردار شیراز اسماعیل صالحی به عنوان شهردار منطقه ۱۱ شیراز منصوب شد.


منبع: مهر
نظرات بینندگان