کد خبر: ۹۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فجر فارس:

استکبارستیزی شاخصۀ اصلی دانش آموزِ ترازِ انقلاب اسلامی است

سردار غیاثی گفت: سَردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط دانش آموزان در روز 13 آبان نشان‌دهندۀ زنده بودن و استمرار روحیه انقلابی در جامعه ایران است.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس طی یک مصاحبه ای با اشاره به اینکه دانش آموزان بعنوان نسل آینده ساز کشور نقش مهمی در حفظ و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی بر عهده دارند، گفت: قشر نوجوان و جوان حضور پُررنگی در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و پس از دفاع مقدس نیز در تمام عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده اند.

وی هدف اصلی استکبار جهانی را تاثیرگذاری بر افکار جامعه از طریق راهبرد جنگ نرم فرهنگی و نفوذ دانست و افزود: کمرنگ کردن فرهنگ استکبارستیزی در جامعه ایران بخصوص در بین جوانان و نخبگان علمی و سیاسی یکی از موضوعاتی است که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی همواره دنبال می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس  با تاکید بر اینکه استکبارستیزی شاخصه اصلی دانش آموزِ تراز انقلاب اسلامی است، گفت: استکبار ستیزی و حمایت از ملت های مظلوم جهان یکی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایران است و سَردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط دانش آموزان در روز 13 آبان نشان‌دهندۀ زنده بودن و استمرار روحیه انقلابی در جامعه ایران است.

وی با بیان اینکه پرورش و تقویت تروریست ها در منطقه یکی از برنامه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: آمریکا بعنوان بزرگترین منکرِ عالم از بدوِ پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه بر علیه ملت ایران بوده و هیچگاه از این حجم دشمنی کاسته نشده است.

سردار غیاثی با اشاره به کارنامه درخشان شهدای دانش آموز و فرهنگی در دوران دفاع مقدس، گفت: بیش از سه هزار دانش آموز فارس در راه دفاع از انقلاب اسلامی شهید شده اند و امروز نیز جوانان مومن این استان در سنگرهای علم، فرهنگ و بخصوص خط مقدم مقابله با تروریست های تکفیری با هدف دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و پیشرو هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی الگوهای برتر استکبارستیزی و ظلم ستیزی هستند، گفت: شهید حسین فهمیده بهترین الگو برای تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان انقلابی است، معرفی این شهید به نسل های جدید وظیفه مهم مسئولان کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است و در این روز بزرگ بار دیگر شاهد حضور گسترده و تجمع باشکوه اقشار مختلف مردم بخصوص دانش آموزان و دانشجویان با شعارهای استکبارستیزانه و روحیه انقلابی در جای جای ایران اسلامی خواهیم بود.
منبع: تنویر
نظرات بینندگان