کد خبر: ۹۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
بیانیه سپاه فجراستان فارس به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی:

شعار های مرگ بر آمریکا با صلابت‌تر از همیشه طنین انداز خواهد شد

آمریکا پس از برجام و توافق هسته‌ای بدنبال تحقق اهداف شیطانی و ضد ایرانی خود با پوشش‌های فریبنده و با دستور کار قرار دادن پروژه نفوذ برای استحاله و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی است.
به گزارش شیرازه، در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی آمده است: «شعار های استکبارستیزانه ملت ایران نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این روز فراموش نشدنی  با صلابت‌تر و زنده تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد شد.»

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

سیزدهم آبان ماه سرفصل دیگری از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار است، این روز در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکلگیری و بالندگی انقلاب اسلامی است.

سیزدهم آبان سالروز  تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام  (ره) در سال 1358 است و برجستهترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با استبداد و استعمار داخلی استکبار و استثمار خارجی نهفته است، آن‌چه سیزدهم آبان ترسیم می کند صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه ای تاریخ ساز، ماندگار و تاثیرگذار است.

شکست های مستمر استکبار جهانی بخصوص آمریکا بعنوان شیطان بزرگ و امالفساد قرن، در مواجهه با انقلاب اسلامی نشان از اقتدار ایران اسلامی در سایه تدابیر هوشمندانه ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و بصیرت مردم انقلابی است که ناشی از سلاح ایمان و توکل و ایستادگی و مقاومت اسلامی و جهاد در راه خداست.

تأمل در وضعیت منطقه بویژه در ایجاد داعش و گروه های تروریستی تکفیری‌ بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد آمریکا براساس خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظام مردمی و مستقل مانند جمهوری اسلامی ایران سر آشتی و دوستی واقعی ندارد و آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

آمریکا پس از برجام و توافق هسته‌ای بدنبال تحقق اهداف شیطانی و ضد ایرانی خود  با پوشش‌های فریبنده و  با دستور کار قرار دادن پروژه نفوذ برای استحاله و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی است.

سیزدهم آبان ماه  بعنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران ثبت شده و امروز انقلاب اسلامی به الگوی بی بدیل و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالتخواهی در جای جای جهان و در میان ملت های تحت سلطه و ستم بدل شده است.

سپاه فجر استان فارس با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران بخصوص شهدای مدافع حرم (اهل بیت علیهم السلام) و تاکید بر فصل الخطاب بودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضمن دعوت از آحاد ملت ایران بخصوص مردم با بصیرت استان فارس و سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام)، جهت شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم  بصیر و انقلابی در این راهپیمایی تفسیر شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین (علیه السلام)  خواهد بود.

بدون تردید با حضور پرشور و گسترده آحاد ملت انقلابی ایران در مراسم یوم الله 13 آبان نشان‌دهندۀ عزم و اراده آنان در تداوم مبارزه و مقاومت و پیگیری دکترین استکبار ستیزی است و شعار های استکبارستیزانه ملت ایران نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این روز فراموش نشدنی  با صلابت‌تر و زنده تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد شد.
نظرات بینندگان