مردم استان فارس جهت رفع خرابی تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند
شهروندان گرامی در صورت اطمینان از خرابی تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که پس از ثبت درخواست نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص پیگیری خرابی تلفن های ثابت استان اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از شماره گیری با سامانه ۲۰۱۱۷ ، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی محل زندگی خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل نمایند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خطوط تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که به صورت خودکار در سیستم خرابی ثبت گردیده و ظرف مدت ۲۴ ساعت ماموران رفع خرابی جهت رفع مشکل پیش آمده به محل مربوطه اعزام می شوند.
وی در ادامه افزود: این سیستم در کوتاهترین زمان ممکن اختلالات تلفن ثابت را ثبت می کند و از مراجعه حضوری به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد.
مهندس ایزدی ضمن تاکید بر سرعت عمل کارشناسان رفع خرابی در رسیدگی به مشکلات خرابی تلفن ثابت، اظهار داشت: مردم شریف استان در صورت عدم رفع خرابی، می توانند جهت پیگیری های بیشتر در ساعات اداری با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره 2021 با واحد رفع خرابی تلفن ثابت و یا داخلی اداره بازرسی و اداره روابط عمومی تماس حاصل نمایند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
و نمیخاهید مشکلات را حل کنید
آخه چرا خط ما وصل هست ولی بوق نداریم؟؟ به کی بگیم؟
متاسفانه فقط سیستم پیام گیر اعلام میکند که مشکل مرتفع شده است . بدون رسیدگی و بدون اقدام !!!
.اینجا ایران است!!!!!
واقعا متاسفم برای مسیولین مخابرات قلات شیراز
تلفن من از دی ماه قطع شده هرچی مراجعه میکنیم زنگ میزنیم هیچ کس رسیدگی نمیکنه و میگن باید پول بریزید به حساب شخصی خاکسار یا پسرش که مسیول مخابرات هستن که شاید قدم رنجه کنن بیان و مشکلتون برطرف بشه
اخه این گدا گشنه ها چی هستن استخدام مخابرات شذن مگر حقوق نمیگیرن اضافه کاری و حق اولاد و هزارتا کوفت دیگه
انگار خدا شدن میگن یا با شرایط بسازید یا هرجا خواستید شکایت کنید و بدونید ما نه برکنار میشیم نه ککمون میگزه
خوب پول شارژ و ارزش افزوده و خدمات برای چی رو قبض ما میاد
تو رو خدا یکی بدادمون برسه مشکلمون حل بشه
شماره ۲۰۱۱۷ رو در دوم حله گرفتم مرحله اول ثبت شد که تشریف نیاوردن
مرحله دوم هم منشی خودکار فرمودند علت قطعی مشخص نیست
اصلا توشماره ای که اعلام کردین گزینه دلیل خرابی وجودنداره
خرابی تلفن کل بلوک ۲۸ واحدی ما بعلت آتش سوزی کابل برق بوده
اداره گاز همین روبهانه کرد واسه دوختن کیسه
نکته شماهم همین رویه رو میخواین پیش بگیرید
آیا واقعا این کار درستی هست که تلفنی که چند ماه به علت دزدیده شدن کابل توی کوچه هر ماه آبونمان اون حساب بشه ولی رفع خرابی نشه چرا تعمیرات یا همون مأمور محترمی که برای نصب کابل تشریف میارن در جای مناسب نصب نمیکنن که چنین اتفاقی نیافتد یا کمتر بشه.درضمن این آبونمان برای چی هست چه استفاده دارد کجا مصرف میشه.چرا مسولین منطقه عادل آباد هیچ گونه جواب گوه نیستن آیا این منطقه تعطیل می باشد چون هر وقت میریم کسی اونجا نیست
با تشکر از شما که پیگیر هستید
احتراما به اطلاع میرساند
بیش از دو ماه است که کابل تلفن اینجانب(۳۶۲۶۴۳۷۲) از بیرون ساختمان به سرقت رفته است و متاسفانه تا کنون از سوی اداره مخابرات (علی رغم اعلان به خرابی تلفن ۲۰۱۱۷) ،رفع اشکال نشده است و همچنین تلفن ارباب رجوع مخابرات ولیعصر ۳۶۲۶۱۶۱۶ هم جواب نمیدهد!!
هرماه هم قبض تلفن میآید!!!!
به سوالات زیر جواب داده شود
۱-با توجه به اینکه کابل تلفن از بیرون ساختمان به سرقت رفته است، آیا پرداخت قبض ،عادلانه است؟
۲-چرا جواب تلفن ارباب رجوع داده نمیشود؟
۳-کی از کابل تلفن، رفع اشکال به عمل میآید؟
ممنون