کد خبر: ۱۵۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س):

مشکلات امروز ما حاصل دوری از کتاب قرآن است

مدیر مسئول موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت:مشکلاتی که امروز با آن دست و پنجه نرم می کنیم به دلیل دوری از کتاب الهی است .
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) سه‌شنبه دوم اسفندماه در نشست خبری جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم کشور که به میزبانی جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایکنای فارس برگزار می‌شود، گفت: قرآن کریم بزرگترین شعائر الهی است و حافظان قرآن هم یکی از اصلی ترین شعائرهای الهی خواهند بود. 

وی افزود: در روایت داریم کسی که حافظ قرآن است و قرآن را تکریم می کند یعنی خدارا تکریم کرده است و  برگزاری جشنواره‌هایی همچون «جبرئیل امین» در راستای تعظیم شعائر الهی است. 

شاهسونی بیان کرد: جهاد دانشگاهی‌مسئله خدمت و ترویج قرآن را حیاتی و کلیدی می داند همچنین تجلیل از حافظان قرآن‌ در واقع تجلیل از خود قرآن است. 
مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اضافه کرد:کسی که حافظ قرآن را تکریم کند در واقع خداوند را تکریم کرده است همچنین یکی از اساسی ترین راه حل تمام  مشکلات دربخش های مختلف همچون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه، محور قرار گرفتن قرآن کریم و انس و توجه جامعه به دستورات این کتاب الهی است. 

این مقام مسئول اظهار کرد:مشکلاتی که امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم به دلیل دوری از کتاب الهی است . 

همچنین شاهسون بیان کرد: بیستمین جشنواره جبرئیل امین پنج‌شنبه چهارم اسفند ساعت هشت صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار و از ١٧٢ نفر حافظ قرآن که در یک سال گذشته در شعب مؤسسه بیت‌الاحزان سراسر کشور موفق به حفظ قرآن شده‌اند، تجلیل می‌شود. 

وی در پایان افزود: موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) خدمات ارزشمندی طی این سال‌ها به حافظان قرآن ارائه کرده و بزرگترین جامعه حافظان قرآن را در کشور سازماندهی و آموزش داده است. 

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان