کد خبر: ۱۵۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

انجام رفتار خلاف شئونات اسلامی از هیچ کسی پذیرفته نیست

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:افراد باید در برابر رفتارهای خود چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی پاسخگو باشند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پی انتشار چند پست از یک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان استان که در دولت دوازدهم وارد این دانشگاه شده و با ادبیات نامناسب از جمله استفاده از هشتگ‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی فعال بود، گفت: در این خصوص تماس‌های مکرر و پیام‌های متعددی از سوی افراد مختلف جامعه برای بنده ارسال شده است.

وی افزود: جامعه و مردم به معلمان یک نگاه ویژه و والایی دارد و معلم همچنان از مقبولیت بالایی در جامعه ما برخوردار است و طبیعتا انتظار نقش الگو بودن از انها نیز بالاست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ما در یک کشور اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگری افراد فراوان و زیر نظر قانون اساسی که میثاق همگان است در حال خدمت هستیم و طبیعتا یک فرد که قرار است فرزندان عزیز این سرزمین را تربیت کند از این چهارچوب نمی‌تواند خارج شود.

عسکری گفت: انجام رفتار خلاف شئونات اسلامی و قانونی از هیچ کسی خصوصا کسی که قرار است وظیفه تربیت فرزندان جامعه را برعهده بگیرد پذیرفته نیست و افراد باید در برابر رفتارهای خود چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی پاسخگو باشند.

انجام رفتار خلاف شئونات اسلامی و قانونی از هیچ کسی پذیرفته نیست

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: صحرایی؛ وزیر اموزش و پرورش و رئیس پیشین دانشگاه فرهنگیان نیز از ابتدای مسوولیتش در دانشگاه بر تربیت معلم در تراز نظام جمهوری اسلامی است تاکید فراوان داشته و بارها نیز این مساله را در دیدار با روسای پردیس‌ها و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور نیز اشاره کرده‌اند.

وی اظهار داشت: قطعا در مواردی که احساس شود فردی فاقد صلاحیت های لازم برای معلم بودن است، راهکارهای قانونی مانند: کمیته انضباطی، هیات رسیدگی به تخلفات اداری و بررسی مجدد در گزینش  مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان