کد خبر: ۱۶۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس مطرح کرد:

گام بلند برای ارتقای خدمات به فرهنگیان

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: وقتی کیفیت خدمات در مراکز رفاهی بالا رود رضایت‌مندی فرهنگیان نیز ارتقا خواهد یافت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس در اولین جلسه شورای استانی مراکز رفاهی فرهنگیان استان در سال تحصیلی جدید در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز با اشاره به اینکه هدف، خدمت‌رسانی به فرهنگیان است گفت: وقتی کیفیت خدمات در مراکز رفاهی بالا رود رضایتمندی فرهنگیان نیز ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: توجه به عوامل اجرایی مجموعه‌های رفاهی منجر خواهد شد تا آنها در کار تکریم مراجعان که عمدتاً فرهنگیان هستند نیز تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

عسکری گفت: آیین‌نامه مربوط به باشگاه‌ها، مجدد بررسی دقیق شود و اگر جایی در آن نیاز به اصلاح قوانین دارد صورت گیرد خدمت‌رسانی بیشتر به فرهنگیان با سهولت بیشتری انجام گیرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: توسعه درمانگاه فرهنگیان با یک کار کارشناسی بررسی و انجام گیرد.

عسکری گفت: برای جذب نیرو در این مراکز رفاهی حتماً نیازمند سازوکاری مناسب است تا کارآمد و بهترین‌ها جذب شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به اینکه هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان است گفت: وقتی کیفیت خدمات در مراکز رفاهی بالا رود رضایتمندی فرهنگیان نیز ارتقا خواهد یافت.

عسکری گفت: حفظ بیت‌المال در مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان موردتوجه ویژه‌ای قرار گیرد؛ چراکه این امانت فرهنگیان در دست ما است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: تلاش شود مطالبات مربوط به باشگاه‌ها و درمانگاه تا پایان آذرماه پرداخت شود و مسئولین این مراکز نیز از محل این مطالبات خدمات خود را ارتقا دهند.

عسکری گفت: مسئله رفاهی‌ات و خدمات معلمان نباید در پیچ‌وخم‌های اداری مورد غفلت قرار گیرد؛ لذا شورای مالی اداره کل دراین‌خصوص هر هفته تشکیل خواهد شد تا همه راه‌های حصول به این هدف بررسی شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: لازم است دستگاه‌های نظرسنجی در این مراکز فعال شود تا عملکرد آنها زیر ذره‌بین نگاه فرهنگیان قرار گیرد تا نقطه‌ضعف‌ها رفع و نقاط قوت تقویت شود.

عسکری گفت: خدمات این مجموعه‌های رفاهی به اطلاع فرهنگیان استان رسانده شود تا همه آنها از این ظرفیت‌ها مطلع باشند و زمینه استفاده آنها فراهم شود.

خاطرنشان می‌شود: در این جلسه مدیران درمانگاه و باشگاه‌های رفاهی فرهنگیان شیراز و مرودشت به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

لزوم خرید تجهیزات جدید پزشکی و تکمیل کادر تخصصی درمان درمانگاه فرهنگیان، تعمیر و بهسازی فضاهای هتل و اسکان و لزوم ارائه آموزش به نیروهای شاغل در مکان‌های رفاهی برای تکریم بیشتر فرهنگیان، از جمله مسائلی بود که مدیران درمانگاه و باشگاه‌های رفاهی فرهنگیان به آن اشاره کردند.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان