کد خبر: ۱۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

فارس بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی فارس گفت:این سامانه بارشی برای روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه در نیمه غربی استان به‌ویژه مناطق شمال غرب و غرب و در شهرستان‌های شیراز، نورآباد ممسنی، رستم، کازرون، کوه چنار، سپیدان و بیضا فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به فعالیت سامانه بارشی رعدوبرق همراه با وزش باد و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها برای یکشنبه و دوشنبه (۲۲ و ۲۳ بهمن) در نیمه غربی، مناطق مرکزی، غربی و جنوبی این استان به‌ویژه در شیراز هشدار داد.

وی افزود: این سامانه بارشی برای روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه در نیمه غربی استان به‌ویژه مناطق شمال غرب و غرب و در شهرستان‌های شیراز، نورآباد ممسنی، رستم، کازرون، کوه چنار، سپیدان و بیضا فعال خواهد شد.


حقیقت اضافه کرد: همچنین این سامانه برای دوشنبه ۲۳ بهمن هم در مناطق مرکزی، غربی، و جنوبی به‌ویژه در شهرستان‌های شیراز، مهُر، لامرد، کازرون، کوه چنار، فراشبند، فیروزآباد، قیروکارزین، خنج، جهرم، خفر، فسا، استهبان، لارستان، گراش، اوز، داراب، منطقه فورگ، نی‌ریز و زرین‌دشت پیش‌بینی‌شده است.


مدیرکل هواشناسی فارس تأکید کرد: اثر مخاطره همچون بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده‌ها و احتمال اصابت صاعقه وجود دارد؛ ازاین‌رو احتیاط در سفرهای برون‌شهری، احتیاط و امتناع از تردد و توقف در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و احتیاط و امتناع از هر گونه فعالیت‌های کوهنوردی توصیه می‌شود.

 

انتهای خبر/

برچسب ها: هواشناسی ، باران ، شیرازه
نظرات بینندگان