کد خبر: ۱۶۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از رقابت برای نمایندگی در خبرگان تا ممنوعیت جابه‌جایی رأی‌دهندگان با اتوبوس

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


دستگیری کلاهبردار فروش خودروی قیمت کارخانه در شیراز 
 فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که در شیراز با شیوه و شگرد خاص از ۵۷ نفر مبلغ ۵۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط یک نفر رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.


موافقت شورای شهر شیراز با بودجه ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومانی شهرداری شیراز
 بودجه ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومانی شهرداری شیراز برای سال آینده، در یک‌صد و چهل و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.


رقابت ۶ نفر برای نمایندگی فارس در خبرگان
 ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که ۶ نفر از واجدین شرایط برای کسب اعتماد استان فارسی‌ها به رقابت می‌پردازند.


اجرای ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و زیرساختی در فرودگاه جهرم
 توسعه فرودگاه جهرم و افزایش پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه به‌عنوان دروازه توسعه منطقه می‌تواند به توسعه صنعت هوایی در منطقه کمک کرده و باعث رشد اقتصادی و گردشگری هر چه بیشتر در جهرم به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان فارس شود. گفتنی است حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در این فرودگاه انجام شده یا در حال اجرا است.


یارانه هیچ‌کسی قطع نخواهد شد 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: خرید از کالابرگ شرایط عدم انتفاع از یارانه برای شهروندان ایجاد نمی‌کند و یارانه هیچ‌کسی به‌خاطر کالابرگ قطع نخواهد شد.


کاهش ذخایر خونی در استان فارس
 مدیرکل انتقال خون فارس با اشاره به کاهش ذخائر خونی در استان از هم استانی‌های نوع‌دوست دعوت به اهدای خون کرد.


آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیرعمد
 نایب‌رئیس کانون وکلای استان فارس از فراهم‌کردن آزادسازی ۲۲ نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد به میمنت روز وکیل و در روزهای آینده خبر داد.


اولین لیست انتخاباتی در شیراز تأیید شد
 فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی، در حوزه شیراز و زرقان، آقایان اسماعیل حسینی، ابراهیم عزیزی، جعفر قادری و سرکار خانم منصوره طاهری اعلام شد و به تأیید شورای مرکزی در تهران رسید.


با حضور به‌موقع پلیس گروگان‌ها آزاد شدند
 فرمانده انتظامی شیراز گفت: در یک عملیات ضربتی پلیس، سه گروگان صحیح‌وسالم آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.


ممنوعیت جابه‌جایی رأی‌دهندگان با اتوبوس بین شهرها و روستاها
 فرماندار شیراز با اشاره ممنوعیت قطعی حمل و جابه‌جایی رأی‌دهندگان با وسایلی همچون اتوبوس بین شهرها و روستاها خبر داد و گفت: در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات امسال از بروز این نوع تخلف و آرای اتوبوسی در سطح شهرستان شیراز جلوگیری می‌شود و پلیس‌راه و دستگاه‌های نظارتی با چنین مواردی برخورد خواهند کرد.


هنرمندان نقش مؤثری برای مشارکت در انتخابات دارند
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعتقاد به اینکه هنر همیشه توانسته در انتقال مفاهیم ناب انقلاب اسلامی موفق عمل کند، گفت: هنرمندان همیشه تلاش کردند که به‌عنوان چشمان بیدار جامعه بیش‌ازپیش موجبات تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند و مردم هم آگاهانه با هنرمندان همراهی کرده‌اند.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان