کد خبر: ۱۶۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان فارس گفت:در این راستا تأمین امنیت انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری بر عهده مجموعه انتظامی است که دراین‌خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات گفت: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه‌ساز عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


وی افزود: در این راستا تأمین امنیت انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری بر عهده مجموعه انتظامی است که دراین‌خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌گرفته است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای تأمین امنیت انتخابات پیش رو را دارد و از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات استفاده خواهد کرد.


حبیبی اظهار کرد: دراین‌خصوص حدود ۱۶ هزار نیرو، مسئولیت حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی و نظم و امنیت در سراسر استان فارس را بر عهده خواهند داشت.


فرمانده انتظامی استان فارس در پایان تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان فارس مانند گذشته با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس در راستای برقراری نظم و امنیت انتخابات تعامل و همکاری لازم را خواهند داشت.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان