کد خبر: ۱۶۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید محسن علی‌پور:

دوست دارم هزاران مرتبه فدای این مکتب بشوم

شهید محسن علی‌پور در وصیت‌نامه خود آورده است:  اگر افتخار شهید شدن را یافتم همگان بدانند آگاهانه زیستم و فریاد سر می‌دهم که من فدای مکتب خمینی و مرام خمینی که همه‌اش راه خداست می‌شوم و نه یک‌بار بلکه دوست دارم هزاران مرتبه فدای این اسلام و این مکتب بشوم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، وصیت‌نامه ِشهید محسن علیپور به شرح ذیل است:


بنام خداوند بخشنده مهربان 
اکنون که در حال نوشتن این وصیت‌نامه هستم شوق عجیبی برای رفتن به جبهه در خود احساس می‌کنم بعد از شما می‌خواهم که راه شهیدان و راه حسین (ع) را ادامه دهید.

از پدرم می‌خواهم که برادرانم را که در راه اسلام و این مکتب خمینی می‌کوشند یاری دهد و به آنها کمک کند و من وقتی که لباس سپاه را بر تن کردم هزار مرتبه فرق کردم و آنجاست که انسانیت را دریافتم.

 اگر افتخار شهید شدن را یافتم همگان بدانند آگاهانه زیستم و فریاد سر می‌دهم که من فدای مکتب خمینی و مرام خمینی که همه‌اش راه خداست می‌شوم و نه یک‌بار بلکه دوست دارم هزاران مرتبه فدای این اسلام و این مکتب بشوم.

 به مادرم بگویید که در قرآن آمده است که فرزنددار شدن یک امتحان است و یک هدیه از طرف خداوند است و به موقع لازم باید آن را پس دهید ای پدر و مادر شما باید به این منافقین و کفار بفهمانید که این جوانان با چشمان باز به جبهه می‌روند و شهید می‌شوند و نه به زور.


پدر دستانم را باز بگذارید تا تمامی راحت طلبان ببینند که من با خود چیزی نمی‌برم و بفهمند که این‌قدر دنبال شکم خود ندوند و باید کمک این انقلاب کنند تا بتوانیم به تمام مستکبران و زورگویان شرق و غرب ستیز کنیم تا رهبر ما تنها نماند تا بتوانیم صهیونیزم را نابود کرده و آنها را به سزای اعمال خود برسانیم.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان