کد خبر: ۱۶۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس خبر داد:

بازرسی‌ها توسط اصناف تخصصی‌تر انجام می‌شود

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به انجام ۴٢ هزار بازرسی توسط این اتاق در سه‌ماهه گذشته، گفت: بازرسی‌ها به خود اصناف واگذار شود تا تخصصی‌تر صورت گیرد. 

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت جوانمردی  با اشاره به استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و انجام فعالیت‌های گسترده‌ای در اتاق اصناف، اظهار کرد: تشکیل گروه مجهز مدیریتی برنامه‌ریزی، ارزیابی و بازرسی درون‌سازمانی یکی از اقدامات اتاق اصناف مرکز استان بوده است. 

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با بیان اینکه برنامه راهبردی مدیریت مشاغل صنفی تنظیم شده، گفت: این برنامه تنظیم شده در راستای ایجاد پل ارتباطی فی‌مابین بانک‌ها، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و برنامه‌ریزی در خصوص تشکیل کنسرسیوم بانکی باهدف پوشش اعتبارات موردنیاز اصناف است.

وی افزود: دیدارهای متعددی در راستای ایجاد هماهنگی بیشتر با مدیران ارشد استانی و شهری برگزار شده است.

جوانمردی با اشاره به اقدامات اتاق اصناف مرکز استان در خصوص نظارت‌ها و بازرسی‌های سه‌ماه گذشته، گفت: بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ مورد بررسی شکایات صورت‌گرفته و توسط ۳۶ اتاق در سطح فارس، بیش از ۴٢ هزار مورد بازرسی انجام شده که مقدار مورد قبولی است.

وی در ادامه افزود: اقدامات دیگر اتاق اصناف مرکز فارس در سه‌ماه گذشته سال ۱۴۰۳، از قبیل امور رایانه ۱۰۵ مورد، امور دبیرخانه و مکاتبات ۵ هزار و ۶۷۰ مورد، برگزاری جلسات متعدد امور رفاهی اتاق ۳۷ مورد و جلسات مدیریتی و آموزش گروه‌ها ۱۳۲ مورد بوده است.

جوانمردی ادامه داد: برگزاری جلسات حضوری متعددی با مدیران و اعضا هیأت رئیسه اتحادیه‌ها در راستای هماهنگی بیشتر با اتاق اصناف، برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر اقدامات این اتاق است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به بازرسی‌ها و حضور میدانی در اتحادیه‌ها، بازارها و اصناف، اظهار کرد: حضور مدیران، بازرسان و کارشناسان این اتاق در جمع جامعه هدف در راستای شناسایی و رفع مشکلات صورت‌گرفته است.

وی از راه‌اندازی اتاق اصناف واحد داریون خبر داد و افزود: ۳۹ دستگاه موتورسیکلت باهدف بازدیدهای اتاق در شیراز و سایر شهرستان‌ها تهیه شده است.

جوانمردی با اشاره به اینکه اصناف همیشه با حس انصاف همراه بوده، گفت: هرکسی که در اصناف فعالیت داشته انصاف داشته و این باعث خوب عمل‌کردن افراد بوده و تقاضا دارم که بازرسی‌ها به خود اصناف واگذار شود تا بازرسی‌ها تخصصی‌تر انجام گیرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس در آخر با اشاره به شرایط حساس سیاسی منطقه، افزود: خواهش و تأکید داریم که پای صندوق‌های رأی کسی را انتخاب کنیم که واقف به اوضاع سیاسی کشور باشد و بتواند از مردم و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، اصناف
نظرات بینندگان