کد خبر: ۱۶۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۲ تير ۱۴۰۳
 امام‌جمعه قیر و کارزین:

شایسته سالاری باید مدنظر دولت‌ها باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صداقت یادآور شد: شایسته سالاری همیشه باید مدنظر دولت‌ها باشد، کارآمدی شخصی که می‌خواهد وزیر، معاون یا مدیرکل شود مهم است.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صداقت در خطبه نمازجمعه امروز ۲۲ تیرماه مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ۱۵ تیر را یک پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: برای رهبر عزیز انقلاب که همیشه بر مشارکت حداکثری تأکید می‌کردند یک دلخوشی بود و مردم باید به رئیس‌جمهور منتخب که فرصت خدمتگزاری به شیعه امیرالمؤمنین (ع) را پیدا کرده است فرصت دهند؛ امروز روز رفاقت و همکاری است، روز کمک کردن به دولت برای حل مشکلات مردم است.
 
 وی گفت: ما امروز باید همه آن رقابت‌ها را کنار بگذاریم، این مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی نشان داد که دشمنان ما و معاندین جمهوری اسلامی و رسانه‌های ضدانقلاب که می‌خواستم انتخابات را کم‌رونق کنند و آن را تحریم می‌کردند عاجز ماندند و دیدید که چقدر ایرانیان عزیز خارج از کشور که در انتخابات شرکت کردند را مورد اهانت قرار دادند.
 
 امام‌جمعه قیر و کارزین اظهار کرد: این انتخابات نشان داد که انقلاب اسلامی زنده است، مردم پای انقلاب و نظامشان هستند و این برای ما نعمت بزرگی است و باید آن را شکرگزاری کنیم.
 
 وی ادامه داد: دشمن هر چقدر سعی کرده با تحریم و تهدید، فشار اقتصادی و سیاسی در مردم ایجاد یأس کند نتوانسته است.
 خطیب جمعه قیر و کارزین تأکید کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید قدر این مردم را بداند و امید را در مردم را افزایش بدهند، امید به آینده بهتر باید همیشه مدنظر دولت مردان باشد.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صداقت گفت: امید آفرینی یکی از مسائلی است که رهبر انقلاب به آن تأکید کردند و امید در حقیقت بزرگ‌ترین قوه محرکه انسان است، امید به پیروزی، به پیشرفت و موفقیت سرمایه‌های یک کشور است که اگر خدای نکرده اینها ضربه ببیند خسارت بزرگی نصیب می‌شود و شکست قطعی است.


 وی ادامه داد: دولت چهاردهم باید از ظرفیت‌هایی که در دنیا وجود دارد بیشترین استفاده‌ها را کند و لازمه آن این است که دنیا را بشناسیم.


 امام‌جمعه قیروکارزین خاطرنشان کرد: دولت شهید رئیسی عضویت در شانگ های و بریکس را به وجود آورد، شهید رئیسی با استفاده از ظرفیت‌های همسایگان باب خوبی گشودند، اینها را دولت چهاردهم باید توجه بیشتری کند.
 
 وی یادآور شد: شایسته سالاری همیشه باید مدنظر دولت‌ها باشد، کارآمدی شخصی که می‌خواهد وزیر، معاون یا مدیرکل شود مهم است.


 خطیب جمعه قیر و کارزین در پایان گفت: دید شما باید افق‌های آینده را ببیند، این تفاوت سلیقه‌ها و سلیقه‌ای عمل کردن به هیچ وجهی نباید هیچ معیاری در اداره کشور داشته باشد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان