کد خبر: ۱۶۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۹ تير ۱۴۰۳
 امام‌جمعه سرچهان: 

دولت چهاردهم باید مردمی باشد

 خطیب جمعه شهرستان سرچهان گفت: سفرهای استانی شهید رئیسی به مناطق محروم حاکی از مردمی بودن این شهید بزرگوار داشت؛ لذا دولت چهاردهم بایستی این موارد را مدنظر قرار دهد و طبق وعده‌های خود یک کابینه فراجناحی تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طلایی امروز ۲۹ تیرماه در خطبه‌های نمازجمعه گفت: در شکل‌گرفتن انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب از مردم به‌عنوان نقش اصلی این حرکت عظیم یاد کردند.


 وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن یادآوری ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید سفارش بر مردمی بودن مسئولین دارند.


 خطیب جمعه شهرستان سرچهان افزود: سفرهای استانی شهید ریسی به مناطق محروم حاکی از مردمی بودن این شهید بزرگوار داشت؛ لذا دولت چهاردهم بایستی این موارد را مدنظر قرار دهد و طبق وعده‌های خود یک کابینه فراجناحی تشکیل دهد.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طلایی تأکید کرد: همه دولت مردان و معاونین و مسئولین باید مردمی و از جنس مردم باشند همچنین در کارها و مسئولیت به مردم نگاه ویژه داشت.


 وی ضمن یادآوری هفته بهزیستی خاطرنشان کرد: این سازمان مسئولیت بزرگی دارد و مسئولیت افراد زیادی از معلولین بر عهده این سازمان است.


 خطیب جمعه سرچهان افزود: در دولت شهید رئیسی شاهد کارهای بسیار خوبی بودیم از جمله آن توجه به این قشر آسیب‌دیده که اولین آزمون استخدامی معلولین کشور در دولت سیزدهم شکل گرفت.


 وی ضمن محکومیت رزیم منحوس صهیونیستی در مورد مردم مظلوم غزه تصریح کرد: در طی ۳۰۰ روز گذشته رژیم غاصب صهیونیستی حملات زیادی به مردم مظلوم غزه انجام داده بیش از ۸۰درصد مردم غزه خانه ندارند و در شرایط سخت به سر می‌برند.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طلایی تأکید کرد: امروز نیاز به یک‌صدای واحد بین‌المللی برای کمک به مردم غزه است و شورای امنیت باید ورود کند به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پایان دهد.


 وی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز جامعه بین‌المللی باید انجام دهد همدلی و کمک به مردم غزه است و متأسفانه مدعیان حقوق بشر به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند تا جنایت‌های بیشتری بر مردم غزه انجام دهند.


 وی در پایان گفت: آحاد مردم باید در تظاهرات جمعه خشم شرکت کنند تا ضمن محکوم‌کردن جنایات این رژیم خبیث، حمایت و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه ، نمازجمعه
نظرات بینندگان