کد خبر: ۱۶۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
خطیب جمعه مرودشت:

ترور وحشیانه شهید‌ هنیه پشیمانی در پی دارد

امام‌جمعه مرودشت مطرح کرد: متأسفانه شاهد حادثه تروریستی از سوی رژیم اشغالگر و وحشی صهیونیستی نسبت به رئیس‌دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه و محافظ وی بودیم که این اقدام وحشیانه چیزی جز پشیمانی و خواری برای آنان در پی نخواهد داشت .

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»:  حجت‌الاسلام مصطفی خاوری امام‌جمعه مرودشت با تبریک روز خبرنگار گفت: بیان حکیمانه حقایق و وقایع در حد مقدور، ایجاد روحیه امید، نشاط و آرامش در مخاطب، تلاش برای پیشرفت و اعتلای کشور، تقویت روحیه شهامت و شجاعت در جامعه از وظایف اصلی رسانه‌ها و خبرنگاران است.


حجت‌الاسلام مصطفی خاوری امام‌جمعه مرودشت ضمن محکوم نمودن ترور شهید هنیه و محافظ وی، بیان داشت: بعد از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور متأسفانه شاهد حادثه تروریستی از سوی رژیم اشغالگر و وحشی صهیونیستی نسبت به رئیس‌دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه و محافظ وی بودیم که این اقدام وحشیانه چیزی جز پشیمانی و خواری برای آنان در پی نخواهد داشت .


خاوری با بیان اینکه دشمنان نظام به‌خصوص رژیم غاصب صهیونیستی منتظر پاسخ پشیمان‌کننده از سوی جمهوری اسلامی باشد، اظهار داشت: فلسطین همیشه و همه‌جا محبوب ملت ایران بوده و خواهد بود و آنچه منفورتر از همیشه و نابودشدنی است، باند مغضوب رژیم صهیونیستی در جهان است.


امام‌جمعه مرودشت در ادامه گفت: امروز این رژیم گستاخ که دیگر انسانیت از آن پر کشیده و جز حیوانی خون‌خوار از آن باقی نمانده است و لذا این باند منحوس با نقض قوانین بین‌المللی، یکی از نیروهای بااخلاص، رهبر مجاهد و شجاع در مقاومت کشور فلسطین، آقای اسماعیل هنیه را به‌صورت ناجوانمردانه و بزدلانه به شهادت رسانده است که این اقدام تروریستی و به شهادت رساندن مهمان ما و خون‌خواهی وی طبق فرمایش مقام معظم رهبری هرگز بدون جواب نخواهد ماند.


خاوری اشاره‌ای به نهاد سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها نمود و افزود: در تمامی برنامه‌های مذهبی، راهپیمایی‌ها، تجمعات مردمی و مراسم عزاداری اهل‌بیت (ع) شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد بالادستی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به هماهنگی‌های مربوط نسبت به این مراسم می‌نماید و لذا در این اثنا جای تشکلی همچون شورای هیئات مذهبی در شهرستان مرودشت خالی است .


امام‌جمعه مرودشت اشاره‌ای به سالروز شهادت شهید خلبان عباس بابایی نمود و در ادامه از مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر تقاضا داشت نسبت به تکمیل و ساخت تندیس شهیدان خلبان عفیفی پور و فلاحی تسریع داشته باشند.


خطیب جمعه مرودشت ۱۷ مردادماه فرارسیدن روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کنسولگری افغانستان را تبریک گفت و افزود: خبرنگاران چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند که با اطلاع‌رسانی و بیان حقایق به مردم، خدمت بزرگی به جامعه عرضه می‌کنند.


امام‌جمعه مرودشت ضمن تشکر از زحمات و جان‌فشانی‌های خبرنگاران شهرستان، خطاب به مسئولان ذی‌ربط در شهرستان خواستار پیگیری مشکلات صنفی و معیشتی خبرنگاران از سوی مسئولان ارشد استانی و شهرستانی گردید و افزود: اینکه مسئولان در روز خبرنگار صرفاً با ارسال یک پیام تبریک و اهدای لوح تقدیر از زحمات آنان تقدیر نمایند یک امر پسندیده است؛ ولی کافی نیست و باید به جد مشکلات معیشتی صنفی آنان مرتفع گردد تا دغدغه خاطری در این زمینه نداشته باشند و بتوانند در رسالت خود موفق عمل کنند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان