کد خبر: ۱۶۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
امام جمعه مرودشت بیان کرد:

۱۷ شهریور نقطه عطف حرکت انقلاب اسلامی

امام جمعه مرودشت گفت: ۱۷ شهریور یوم الله است چون که یک نقطه عطفی در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد نمود ومردم متوجه شدند که با چه جنایتکارانی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ مرودشت با اشاره به اینکه خیرین و مردم باید در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان بی‌بضاعت و یتیم کمک کنند، بیان کرد: هرکس به اندازه توان خود در این ایام از دانش آموزان نیازمند و فقیر دستگیری کند.

 

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و با توجه به رفع نیاز اقشار محروم و دانش‌آموزان کم‌بضاعت که آن را یک  وظیفه و نیاز مهم شرعی دانست، تاکید کرد: خیرین ومردم در آستانه سال تحصیلی به اندازه توان خود در فراهم نمودن نیاز های دانش آموزان بی بضاعت تلاش نمایند.

 

امام جمعه مرودشت با اشاره به اینکه حدود 60 هزار دانش آموز در سطح شهرستان مرودشت خود را آماده شروع سال تحصیلی جدید می نمایند، بیان کرد: خانواده‌ها با معلمان  همکاری کنند تا دانش آموزان نه تنها افت تحصیلی پیدا نکنند بلکه ذهن دانش آموزان را آماده نموده وبا کمک به آنان سلامت و نشاط و رشد علمی ومعنوی و تربیتی آنها نیز ارتقا پیدا کند.

 

خاوری افزود: توجه به این رویکرد و افزایش بستر جذب کمک‌های مردمی، زمینه توسعه اجتماعی و کاهش نا‌ به‌هنجاری‌های اجتماعی را به نحوی مطلوب فراهم می‌کند.

 

وی با اشاره به حادثه کشتار جمعی مردم در ۱۷ شهریورسال 1357 بدست رژیم ستم شاهی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۱۷ شهریور یوم الله است چون که یک نقطه عطفی در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد نمود ومردم متوجه شدند که با چه جنایتکارانی روبرو هستند.

 

امام جمعه مرودشت با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در 11 ماه گذشته در غزه، بیان کرد: رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در این مدت اخیر بیش از 40 هزار نفر از مردم را به شهادت رسانده است که از این تعداد 10 هزار نفر آن دانش آموزان و دانشجویان بوده است و مردم در سراسر دنیا متوجه عمق جنایات این رژیم فاسد و پلید شدند.

 

خاوری با اذعان به اینکه نتیجه فرو ریختن خون پاک شهیدان ویرانی کاخ ظالم را به دنبال دارد، بیان کرد: نتیجه کشتار مردم مظلوم وبی دفاع غزه همان نتیجه ای را خواهد داد که در کربلا اتفاق افتاد و با شناخت ظالم ومظلوم زمینه نجات مسلمانان و مظلومین عالم را رقم خواهد زد.

 

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان