کد خبر: ۱۶۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

محمدرضا زارعی شهردار مرودشت شد

محمدرضا زارعی که پیش از این حدود ۳ ماه سکان‌دار شهرداری مرودشت را بر عهده داشت با ۶ رأی موافق شهردار مرودشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، نمایندگان منتخب مردم مرودشت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر در روز چهارشنبه مهندس محمد رضا زارع را با ۶ رأی موافق به‌عنوان شهردار مرودشت انتخاب کردند.

محمدرضا زارعی شهردار مرودشت شد

محمد رضا زارعی پیش از این حدود ۳ ماه سکان‌داری شهرداری مرودشت را بر عهده داشت که امروز با ۶ رأی موافق شهردار مرودشت شد.

میثم حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر مرودشت در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه این جلسه که با دستور کار انتخاب شهردار و با حضور تمامی اعضاء صورت گرفت افزود: از جمله آیتم‌هایی که موجب شد مهندس زارعی مورد تأیید و اقبال اعضای شورا قرار گیرد فعالیت‌ها و اقدامات مبتنی بر کار جهادی و انقلابی است.

 حیدری با اشاره به اینکه توزیع عادلانه خدمات، مدیریت مطلوب و ایده‌آل شهری و تسهیل در امورات شهروندان از جمله مقوله‌ها و آیتم‌هایی است که موردتوجه قرار گرفت؛ ابراز داشت: بر اساس قانون، صلاحیت شهردار برای ادامه فعالیت در این مسئولیت باید به تأیید هیئت تطبیق فرمانداری و وزارت کشور نیز برسد تا ایشان بتواند سکان شهرداری را به صورت قانونی بر عهده بگیرد.

جزئیات عزل شهردار سابق مرودشت

 پس از برگزاری جلسه‌ای در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ بین اعضای شورای شهر مرودشت با شهردار این شهرستان طبق نظریه این اعضا برابر ماده سه اصلاحی شهردار مرودشت برکنار شد.

محمدرضا زارعی شهردار مرودشت شد

 در این جلسه شورای اسلامی شهر مرودشت به صورت علنی ۱۴ سؤال از شهردار این شهر مطرح کردند که پاسخ‌های محمد علی گلکاری برای اعضای شورای شهر مرودشت قابل قبول نبود و طبق نظریه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت برابر قانون ماده سه اصلاحی محمد علی گلکاری شهردار مرودشت با سه رأی مخالف و چهار رأی موافق از سمت خود عزل و برکنار شد و آقای محمد رضا زارع به عنوان سرپرست موقت شهرداری مرودشت انتخاب شد.

 انتهای خبر/ ۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان