کد خبر: ۴۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۲

تداوم رابطه سینوسی هیئت فوتبال با اداره ورزش در لارستان!

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان بدون مجوز قانونی قفل اتاق هیات فوتبال لارستان را شکسته و وارد اتاق هیات شده و صورت برداری و فیلمبرداری نموده است که حال سوال من این است که چه کسی باید پاسخگوی عقب افتادگی فوتبال لارستان باشد که بالغ بر حدود 8 ماه فوتبال در لارستان نابود شده است؟
به گزارش خبرنگار شیرازه از لارستان، اداره ورزش و جوانان لارستان پس از گذشت مدت‌ها انتخابات هیئت فوتبال را برگزار کرد و از بین نامزدهای پست هیئت فوتبال، یعقوب کامجو با کسب بیشترین آرا سکاندار هیئت فوتبال شد ولی تا به حال، نه حکم ایشان توسط استان زده شده و نه اداره ورزش این خبر را رسانه‌ای کرده است که جای تامل دارد.

محمدرضا زائر (رئیس سابق هیئت فوتبال) هم که در انتخابات هیئت فوتبال حاضر می‌شود و رای کافی را نمی‌آورد در اقدامی جالب در سایت هیئت فوتبال از شکستن قفل هیئت فوتبال توسط اداره ورزش و جوانان خبر می‌دهد و جالب‌تر این‌که از تقویم ورزشی و نام‌نویسی کلاس مربی‌گری می‌نویسد.
ناگفته نماند که تمام نامه‌های مربوط به هیئت فوتبال لارستان برای محمدرضا زائر ارسال می‌شود نه هیئت جدید!

متنی که توسط هیئت فوتبال سابق بر روی سایت هیئت فوتبال منتشر شده در زیر آمده است:

باستحضار شما همشهریان و فوتبال دوستان عزیز لارستانی می‌رساند با توجه به دائر بودن حکم این حقیر به عنوان رئیس هیات فوتبال لارستان تا سال 94 متاسفانه در روز پنجشنبه 92/03/30 رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان بدون مجوز قانونی قفل اتاق هیات فوتبال لارستان را شکسته و وارد اتاق هیات شده و صورت برداری و فیلمبرداری نموده است که حال سوال من این است که چه کسی باید پاسخگوی عقب افتادگی فوتبال لارستان باشد که بالغ بر حدود 8 ماه فوتبال در لارستان نابود شده است؟

آیا رئیس اداره نمی توانست با درایت ورزش فوتبال را به مقصد اصلی خود هدایت نماید با این اختلاف ها چه کسی ضربه می خورد؟
ضمناً آیا اینجانب و کادرم که با صفر ریال شروع کردیم و زمان تحویل گرفتن سیستم از هیات قبل هیچ اطلاعاتی داخل سیستم نداشتیم و توانستیم با صفر ریال هیات را هدایت نمائیم کار نبود؟
آیا تیم های استانی را از یکی به چهار الی پنج تیم ارتقاء دادیم کار نبود؟
آیا تمامی بودجه هیات حتی کمک به هیات های دیگر و تیم و هیات های بخش ها کمک نبود و مدیریت اینجانب نبود؟
آیا طی دو سال به عنوان هیات برتر استان بین 26 شهرستان بودیم کار نبود؟
آقای رئیس اداره ورزش سوال من این است دلیل اینکه با آبروی بنده بازی کردن با انتشار عزل بنده در صحبت نو و لادستان کار درستی بود؟
آیا با مدیریت سالم سیستم اداری هیات را ارتقاء نمودن کار اشتباهی بود؟
آیا هنوز حکمی که برای آقای ................ از طرف اداره به هیات معرفی شده و با رای گیری که اصلاً قابل قبول هیات فوتبال لارستان و استان نبوده (حضور افراد غیر مسئول در انتخابات) میتواند قفل اتاق هیات فوتبال لارستان را بدون عذر موجه شکانده و وارد اتاق هیات گردد؟
چه کسی پاسخگو است؟
شخص مسئول اداره ورزش چگونه می خواهد پاسخگوی نابود شدن فوتبال و شخصیت بنده که جز خدمت هدفی نداشته، باشد؟
حال منتظر جواب هستیم؟

امیدواریم اداره ورزش و جوانان لارستان، مسائل مبهم فوتبال لارستان را هر چه سریع‌تر شفاف‌سازی کند و بیش از پیش، این مسائل کشدار نشود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رحی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۲
0
شما خبرنگار در لارستان ندارید؟؟
دروغ تحویل مردم ندهید لطفا!!!