کد خبر: ۱۰۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
دادستان نی‌ریز:

مراقب باورهای غلط دوستی های مجازی باشید

در جلسه ای مابین دانشجویان دختر دانشکده فضل نی ریز و دادستان این شهر پیرامون آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد و فضای مجازی مباحثی مطرح شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ دادستان نی ریز در جمع دانشجویان دانشکده فنی دختران فضل از دام های فضای مجازی و دوستی هایی مجازی نکات و هشداری هایی را بیان نمود.

محمد‌صادق رفیعی دادستان شهرستان نی‌ریز با حضور در جمع دانشجویان آموزشکده فنی دختران، پیرامون آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد و فضای مجازی صحبت نمود.


وی از دانشجویان خواست تا قدر ایام جوانی را دانسته و در دوستیابی به خصوص در فضای مجازی مراقب باشند؛ چرا که به گفته او، بیشتر آسیبها ناشی از انتخاب دوست ناباب است.

وی در خصوص مسائل و باورهای غلط که مسبب دوستی های مجازی می شود بیان کرد: بعضی ها می گویند من دختر و یا پسری را برای دوستی می خواهم تا بتوانم دخترها و یا پسرها را بشناسم؛ در صورتی که این کاملا غلط است. برای شناختن روحیات دخترها و یا پسرها لازم نیست افراد چنین روابطی را تجربه کنند.

جنس متفاوت چیز پیچیده ای نیست که لازم باشد یک نفر «دوست دختر» یا «دوست پسر» داشته باشد تا جنس متفاوت را بشناسد. روابط معمولی که درون برخی چهارچوب های اخلاقی و عرفی شکل می گیرد مثل روابط معمول دو همکلاسی یا دو همکار، برای شناختن جنس متفاوت کفایت می کند و لازم نیست برای شناخت پیدا کردن وارد روابطی بشوند که وابستگی های عاطفی حرف اول و آخر را می زند.

گفتنی است : در پایان، دانشجویان سؤالات خود را مطرح کردند و دادستان نی‌ریز به آنها پاسخ داد.

نظرات بینندگان