کد خبر: ۱۶۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳

مسافرین نوروزی برنامه‌های فرهنگی نی‌ریز را پسندیدند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نی‌ریز از استقبال مسافرین نوروزی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس حمیدرضا هادی رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نی‌ریزگفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی از ضرورت‌ها برای توسعه گردشگری محسوب می‌شود و در همین راستا و باتوجه‌به سابقه‌ای که شهرستان نی‌ریز در تهیه اقلام فرهنگی جدید و توقعی که مسافرین از این ستاد دارند؛ مانند سال‌های گذشته با مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع اقلام نموده‌ایم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نی‌ریز افزود: مخاطب بیشتر این برنامه‌ها و اقلام کودکان بوده که باهدف معرفی شهرستان نی‌ریز و قابلیت‌های گردشگری آن برنامه‌ریزی‌شده است. 

هادی گفت: این برنامه‌های فرهنگی شامل اجرای نمایش عروسکی حاجی‌فیروز، عمونوروز، پازل، هدیه مخصوص مکنتی، بروشور و... است که مورد استقبال کم‌نظیر مسافرین و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اهدای هدایای فرهنگی در کنار اجرای برنامه‌های مذکور یکی از عواملی است که خاطره‌ای خوش را در ذهن مسافرین رقم می‌زند.

انتهای خبر/

برچسب ها: شهر ، نی ریز ، نورورز
نظرات بینندگان