کد خبر: ۱۰۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵

اکران فیلم های جشنواره عمار در جهرم

دبیر اجرایی اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در جهرم گفت : 6 فیلم جشنواره مردمی عمار در مساجد و پایگاه های مقاومت جهرم اکران می شوند .

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم ؛احسان رحیمی دبیر اجرایی اکران مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در جهرم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : فیلم های هفتمین جشنواره مردمی عمار در مساجد و پایگاه های مقاومت جهرم اکران خواهند شد .

وی بیان داشت: 6 فیلم آقای سفیر ، تازه اول عشق است ، تولد یک رویا ، قصه ی فیل و الاغ ، راز مزار و فیلم مستند دیگران از جمله فیلم هایی است که در این اکران مردمی به نمایش گذاشته خواهد شد .

رحیمی با اشاره به استقابل خوب مردم از این جشنواره در سال های گذشته افزود : کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از فتنه 88 زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلم‌سازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند اما این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه رسانه ملی و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند.

وی ادامه داد:  این اتفاق باعث شکل‌گیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد نام این جشنواره ـ که مبدأ شکل گیری و روش‌های نوین و متفاوتی در مقایسه با جشنواره‌های رایج دیگر داشت ـ به نام پرچمدار روشن‌گری و تبیین حق‌طلبانه در صدر اسلام، حضرت عمار یاسر مزیّن گشته و «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفت.

دبیر اجرایی اکرام مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در جهرم خاطر نشان کرد : اکران فیلمهای جشنواره عمار برای همه امکان پذیر است و هر فردی می تواند اکران کننده فیلم‌های عمار شود .

وی با اشاره به شرایط اکران فیلم های جشنواره ابراز داشت : اکران آثار جشنواره به شرایط پیچیده ای نیاز ندارد. اکران کننده مکانی برای اکران در نظر‌ می‌گیرد و فیلم‌های عمار را تحویل می گیرد. همه جزئیات اکران از قبیل انتخاب یک یا چند اثر برای اکران، مکان اکران، مخاطب و... با تشخیص اکران کننده انجام می گیرد.

نظرات بینندگان