کد خبر: ۱۰۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
مسئول مرکز رشد و فناوری استهبان خبر داد:

همایش خلق ایده ها و کارآفرینی در استهبان برگزار می شود

مسئول مرکز رشد و فناوری استهبان گفت: شرکت‌کنندگان با افراد فعال حوزه وب ، موبایل و کارآفرینان موفق آشنا می‌شوند و افرادی که از سطح تئوری فراتر رفته و کار عملی انجام داده‌اند جهت حل مشکلات جامعه روابط بسیار مطلوبی با یکدیگر ایجاد می کنند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل استهبانی ها،مسئول مرکز رشد و فناوری استهبان گفت:استارت‌آپ ویکند مکان بسیار مناسبی برای یادگیری از طریق خلق ایده‌ها و محصولات است.

وی افزود:در این رویداد شرکت‌کنندگان از بحث‌های تئوری فراتر رفته و استراتژی خود را پیاده‌سازی می‌کنند.

ثریا تصریح کرد: شرکت‌کنندگان با افراد فعال حوزه وب ، موبایل و کارآفرینان موفق آشنا می‌شوند و افرادی که از سطح تئوری فراتر رفته و کار عملی انجام داده‌اند جهت حل مشکلات جامعه روابط بسیار مطلوبی با یکدیگر ایجاد می کنند.

وی اظهار داشت: رهبران تکنولوژی و استارت‌آپ‌های محلی در استارت‌آپ ویکندها به عنوان مربی یا داور شرکت می‌کنند که این بهترین زمان برای گفت‌وگوی رودررو و استفاده از تجربیات آنهاست.

رسول ثریا ادامه داد:بیشتر هزینه‌های استارت‌آپ ویکند از طریق حامیان آن تامین می‌شود و تنها برای گسترش و توانمند کردن جامعه کارآفرینان فعالیت می‌کند.

رسول ثریا  افزود: با هدف آشنایی با شیوه های نوین کسب و کار، کارآفرینی موفق و بازاریابی این همایش در استهبان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رویداد برای اولین بار در فارس اجرا می شود، که گستره برگزاری آن همه جانبه و یا به عبارت بهتر دربردارنده همه ی ایده ها و نظرات است.

مسئول مرکز رشد و فناوری استهبان بیان داشت: شرکت در این رویداد سه روزه که در تاریخ های 24 و 25 و 26 آذر همزمان با هفته پژوهش صورت می پذیرد رایگان است.

وی ادامه داد:علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی http://swestahban.ir/ مراجعه کنند.

ثریا  افزود: شرکت در این رویداد محدودیت سنی ندارد و مدرک تحصیلی نیز ملاک نیست، چرا که داشتن ایده های مناسب ذهنی، مختص قشر خاصی نیست.

مسئول مرکز رشد و فناوری استهبان بیان کرد: هدف ما از برگزاری این رویداد علاوه بر شناسایی استعدادهای جوان، نهادینه کردن همایش های تخصصی حرفه ای در سطح شهرستان است.

وی در پایان گفت: این برنامه با مشارکت تقریبا اکثر نهادها و سازمان های شهرستان و حضور کارآفرینان موفق، ایده پردازان و کارشناسان صورت می پذیرد لذا حمایت همه جانبه شهروندان از این رویداد را خواهانیم.

برچسب ها: کار افرینی ، خلق ، ایده ، همایش
نظرات بینندگان