کد خبر: ۱۰۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
در دهه فجر انقلاب؛

مسئولین ادارات سپیدان با امام جمعه شهرستان دیدارکردند

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، فرماندار، اعضاء شورای تأمین و مسئولین ادارات ونهادهای سپیدان با امام جمعه شهرستان دیدارکردند.
به گزارش شیرازهبه نقل از مارگون، در این مراسم امام جمعه سپیدان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حفظ نظام و تبیعت از فرامین رهبر عزیزمان و همچنین اتحاد و همدلی بین مسئولین از عمده هم و غمهای نظام است.
ایشان مردم را ولی نعمت و صاحب انقلاب دانست و تاکید کرد: مسئولین باید خیلی مراقب باشند تا اعتماد مردم به نظام که مهمترین و اساسی ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است خدشه دار نشود.


وی افزود: خدمت به مردم از دستورکار این انقلاب بوده و ما باید هوشیار باشیم و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی، توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.
وی در این دیدار گفت: اعتمادی که با صداقت، خدمت بی منت و رفتار خوب مسئولین و کارگزاران نظام در طول این سی و هشت سال ایجاد شده را باید با کارها و اعمال خداپسندانه حفظ کنیم و رضایتمندی مردم از نظام را داشته باشیم.

موسوی انور اظهار داشت: فجر یک معنای زمانی و یک معنای مکانی دارد. هر چیزی برای سعادت انسان مهم باشد برای خداوند مقدس است. آغاز حاکمیت نور و پایان تاریکی به وسیله فجر صورت می گیرد! و هر چیزی باعث جنب و جوش موجودات شود مصداقا فجر خوانده می شود. درخشش اسلام در دوران جاهلیت عرب، عاشورای امام حسین و ظهور و حاکمیت حضرت مهدی که باعث سعادت بشر شده و می شود؛ از مصادیق فجر است. فجر فرهنگ سعادت بشر و در واقع تجلی واقعی قدرت خدای متعال است.

امام جمعه شهرستان گفت : در واقع فجر تجلی قدرت واقعی خداوند است که نمایان گر حرکت انسان به سوی سعادت وکمال می باشد.حجت الاسلام موسوی انور تصریح کرد:شهدا وامام شهدا فجر را آفریدند مانیز وظیفه داریم فرج امام زمان (ع) را بیافرنیم.

در این دیدار صالح مشتاقی لار فرماندار شهرستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است . وی در ادامه با اشاره به طرح های عمرانی شهرستان در این دهه افزود؛در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال بیش ۸۳ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۶۷ میلیارد تومان در بخشهای گاز، راه و آب روستایی، عمران شهری و کشاورزی افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد که طرح آب رسانی به هرابال بخش بیضا وگاز رسانی به ۲۱ روستا از بارزترین این پروژه ها می باشد.


نظرات بینندگان