کد خبر: ۱۰۸۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶

غیبت مسئولان استان فارس در تشییع شهدای مدافع حرم/ حضور مسئولانه مردم در تشییع فرزندان ایران

جمعی از مردم شیراز در چهاردهمین روز از بهار 96 پیکرهای چهار شهید مدافع حرم را تشییع کردند تا نشان دهند قدر جانفشانی های فرزندان ایران اسلامی را می دانند.
به گزارش شیرازه، تمام معادلات نظامی دنیا می گوید اگر کشور شما در یک منطقه جغرافیایی پرخطر قرار دارد و از طرفی بصورت متوالی تهدید به حمله به مرزهای جغرافیایی کشورتان می شوید باید سایه جنگ را از مرزهای جغرافیاییتان دور کنید.بخش زیادی از امنیت موجود امروز در مرزهای ایران اسلامی را مدیون کسانی هستیم که هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور در حالت مجاهدت با بدخواهان اسلام و ایران هستند. گروهک هایی که با حمایت رژیم های سلطه طلب و تمامیت خواه برای رسیدن به اهدافشان حاضرند دست به هر عمل غیر انسانی بزنند.

از طرفی در روزگاری که بمباران رسانه ها افراد را به تجمل و فرد گرایی تشویق می کند هستند انسان های از جان گذشته ای که نمی گذارند پرچم تکفیر در سرزمین های اسلامی برافراشته شود و جان و ناموس ملت های مظلوم مورد هتک حرمت قرار گیرد.

روز گذشته استان فارس میزبان انسان هایی بود که با نثار خونشان امنیت را برای هموطنانشان به ارمغان آورده بودند.

جمعی از مردم شیراز در چهاردهمین روز از بهار 96 پیکرهای چهار شهید مدافع حرم را تشییع کردند تا نشان دهند قدر جانفشانی های فرزندان ایران اسلامی را می دانند. در این بین اما غیبت مدیرانی که به واسطه همین جانفشانی حالا به مقامی در جمهوری اسلامی رسیده اند کمی تلخ بود.
مدیرانی که انتظار می رفت در تشییع شهدای مدافع حرم احساس مسئولیت کنند و همگام با مردم شوند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
0
واقعیت ها را باید به مردم و مسئولین رده اول کشور منتقل کرد
چه تعداد از مسئولین استان در نماز جمعه و جماعت شرکت می کنند؟
چه تعداد از مسئولین با مردم مراوده دارند؟
حتی آنها که به نماز جمعه می آیند در حصار صف اول محصورند