کد خبر: ۱۶۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس ستاد انتخاباتی استان فارس در پاسخ به شیرازه مطرح کرد:

۴۹۷ شعبه اخذ رأی فعال در شیراز

رئیس ستاد انتخاباتی استان فارس گفت: ۴۹۷ شعبه در شیراز و زرقان فعال است و در حال رأی‌گیری هستند و فرایند اخذ آرا بدون مشکل در حال انجام است و زیرساخت‌های ارتباطی، پشتیبانی و فنی نیز فراهم است.

اسماعیل قزل سفلی امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با بیان اینکه الحمدلله در استان فارس ۸۲۰ شعبه اخذ رأی از ساعت ۸ صبح آماده شروع رأی‌گیری بودند، افزود: در شهرستان‌های ارسنجان، پاسارگاد، مرودشت، شیراز و زرقان انتخابات و رأی‌گیری در حال انجام است.

وی افزود: در شیراز و زرقان به جهت اینکه انتخابات الکترونیک برگزار می‌شود، فرایند اخذ آرا بدون مشکل در حال انجام است و زیرساخت‌های ارتباطی، پشتیبانی و فنی فراهم است.

رئیس ستاد انتخاباتی استان فارس تأکید کرد: در حوزه امنیت هم تمام تمهیدات اندیشیده شده و رأی‌گیری از ساعت ۸ شروع شده و تا ساعت ۱۸ رأی‌گیری ادامه دارد و پس از آن با درخواست هیات‌های اجرایی، نظارت و بررسی در استان و هماهنگی با وزارت کشور، تصمیم‌گیری خواهد شد.

۴۹۷ شعبه اخذ رای فعال در شیراز

قزل سفلی با اشاره به اینکه الحمدلله در این شعبه‌ای که حضور داریم حضور حداکثری مردم را شاهد هستیم، تصریح کرد: امیدواریم که مردم هوشمندانه حضور یابند و رأی خود را ثبت کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار این رسانه که چند حوزه انتخاباتی در شیراز فعال است، اعلام کرد:۴۹۷ شعبه در شیراز و زرقان فعال است و در حال رأی‌گیری هستند.

انتهای خبر/۲۲۴۴۲۲۴

نظرات بینندگان