کد خبر: ۱۱۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز خبرداد؛

کشف 422 کیلوگرم مواد مخدر تریاک با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر نی ریز

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز موفق به کشف 422 کیلوگرم مواد مخدر تریاک از دو خودور عبوری مسیر سیرجان - نی ریز در گشت زنی شدند.

به گزارش شیرازه، سید سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز در خصوص کشف محموله مواد مخدر تریاک گفت:  مأموران گشت نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز مستقر در مسیر سیرجان - نی‌ریز در حین کنترل خودروهای عبوری به یک پژو 405 سفید مشکوک می‌شوند.

سید سجاد ساجدی در ادامه گفت: این خودرو در حالی که 5 کیلومتر وارد حوزه استحفاظی شهرستان نی‌ریز شده بود، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و دستور ایست دریافت می‌کند، اما راننده 33 ساله آن، بدون توجه به ایست مأموران فرار می‌کند.

قاضی ساجدی افزود: عملیات تعقیب و گریز آغاز می‌شود و با تیراندازی هوایی خودرو متوقف نمی‌شود، پس از دقایقی و با زدن لاستیک‌ها، خودرو متوقف شده اما راننده با پای پیاده فرار می‌کند که در نهایت دستگیر می‌شود.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 400 کیلو تریاک کشف می‌شودکه قرار بوده از سیرجان به مرکز کشور حمل شود.

محموله بعدی از یک زوج جوان به دست آمد

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز در این باره گفت:  مأموران گشت نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین کنترل محور نی‌ریز - سیرجان، به یک پیکان سواری مشکوک می‌شوند.

ساجدی ادامه داد: این خودرو با دستور مأموران متوقف شده و مشخص می‌گردد که یک زوج جوان سرنشینان آن هستند.

قاضی سیدسجاد ساجدی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 22 کیلو تریاک که در زیر صندلی جاسازی شده بود کشف می‌گردد و زوج جوان دستگیر و روانه زندان می‌شوند.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، محموله ، قاچاق
نظرات بینندگان