کد خبر: ۱۱۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
کنکوری ها بخوانند؛

آمار و ارقامی از کنکور امسال شهرستان خنج

کنکور 96 شهرستان خنج در 5 رشته علوم تجربی، ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجه در صبح و عصر روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه 96 برگزار می گردد.

به گزارش شیرازه، محمدرضا ابراهیمی کارشناس مسؤول امتحانات آموزش و پرورش شهرستان خنج در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نزدیک بودن روز برگزاری کنکور، آمار و ارقامی از این رویداد بزرگ علمی در شهرستان خنج ارائه نمود.

وی اعلام کرد: کنکور 96 شهرستان خنج در 5 رشته علوم تجربی، ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجه در صبح و عصر روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه 96 برگزار می گردد که آمار داوطلبان هر رشته و محل برگزاری آزمون به شرح زیر می باشد:

در رشته علوم ریاضی و فنی، 22 داوطلب مرد و 8 داوطلب زن حضور دارند که آزمون این رشته، صبح پنجشنبه پانزدهم تیرماه در سالن دبیرستان اسماعیل زاده خنج برگزار می شود.

در رشته علوم انسانی در شهرستان خنج تعداد 37 داوطلب مرد و 47 داوطلب زن ثبت نام کرده اند که آزمون این گروه، صبح پنجشنبه پانزدهم تیرماه در دانشگاه پیام نور شهرستان می باشد.

در رشته هنر که عصر پنجشنبه پانزدهم تیرماه در دانشگاه پیام نور برگزار می شود، 6 داوطلب مرد و 29 داوطلب زن حضور دارند.

در رشته علوم تجربی، 175 داوطلب زن و 97 داوطلب مرد حضور دارند که صبح جمعه شانزدهم تیرماه، آزمون این رشته در دانشگاه پیام نور (ویژه خواهران) و سالن دبیرستان اسماعیل زاده (ویژه برادران) برگزار می گردد.

در رشته زبانهای خارجه نیز که عصر جمعه شانزدهم تیرماه در دانشگاه پیام نور خنج برگزار می شود، تعداد 19 داوطلب مرد و 35 داوطلب زن حضور دارند.

آمار کل داوطلبان کنکور امسال شهرستان خنج 475 نفر بوده که تعداد 294 نفر از آنها زن و 181 نفر نیز مرد می باشند.

منبع: خنج کهن

برچسب ها: خنج ، کنکور ، کنکور96
نظرات بینندگان