کد خبر: ۱۱۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۶

توجیه متخلفان پرونده درمانگاه شماره سه داراب ادامه دارد!

این زمین ارزشمند چند میلیاردی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان به فروش رفته اما نکته جالب توجه اینجاست که تمامی روند فروش و برگزاری آگهی آن در پوشش قانونی انجام شده است.

به گزارش شیرازه، از خرداد ماه ۱۳۹۳ که خبر فروش زمین درمانگاه شماره سه داراب توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مورد اعتراض مردم و رسانه ها قرار گرفت موضوع به سازمان بازرسی کل کشور رفت و تحقیقات آغاز شد.

اما این روزها که کار تحقیقات به مراحل آخر خود رسیده و بازرسان در داراب حضور یافته اند برخی از متخلفان این پرونده سعی دارند قیمت بسیار پایین زمین به فروش رفته را عادی جلوه دهند و از قیمت کارشناسی دفاع کنند!

قیمت این زمین که در خیابان شهید چمران داراب وجود دارد در تاریخ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۲ توسط کارشناس رسمی دادگستری هر متر مربع ۲۰۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. متراژ زمین درمانگاه ۴۲۳۶ متر مربع می باشد که با یک مقایسه ساده این قیمت با املاک دیگر این خیابان متوجه قیمت نازل تعیین شده می شوید.

 این زمین ارزشمند چند میلیاردی با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان به فروش رفته اما نکته جالب توجه اینجاست که تمامی روند فروش و برگزاری آگهی آن در پوشش قانونی انجام شده است.

اما این روزها برخی از متخلفان این پرونده کا انگشت اتهام به سمتشان دراز شده است سعی دارند ماجرا را طور دیگری جلوه دهند تا به قیمت تبرئه خود این زمین ارزشمند به درمان داراب د دارابی ها باز نگردد.

لازم به ذکر است زمین درمانگاه شماره سه داراب توسط خانواده مرحوم مقدسی حدود 60 سال پیش به تحت عنوان هبه (بخشش) در اختیار درمان شهرستان داراب قرار گرفته است که فروش این زمین با قیمت متری 205 هزار تومان موجب دلسردی دیگر خیران خواهد شد.

گروه های مختلف مردمی داراب به صورت متحد و یکصدا در بیانیه های مختلفی از پیگیری این پرونده تا حصول نتیجه حمایت کرده اند‌.

منبع:  داراب آنلاین

نظرات بینندگان