کد خبر: ۱۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

چرا مسئولین شهدا را فراموش کرده اند

این بار هم شهدا مسئولین را نطلبیدند دومین یادواره شهدای مدافع حرم ووطن در مسجد امام حسین (ع)شهر اردکان این بار هم بدون حضور مسئولین برگزار گردید به امید روزی که قدردان خون شهدا باشیم .

به گزارش شیرازه، مدیران دستگاهها و ارکان اجرایی دولتی درسپیدان که مشروعیت خود را از امام و رهبری دارند و مدیون خون هزاران شهیدی هستند که زمینه توفیق خدمت را برای مدیران در بدنه حکومت اسلامی فراهم آوردند حضور کمرنگی در مراسمات فرهنگی، مذهبی و ملی دارند و در همین راستا در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ووطن در مسجد امام حسین (ع)شهر اردکان در حالی برگزارشد که تعداد مسئولانی که در میان مردم و در این مراسم حضور داشتند از انگشتان یک دست هم کمتر بود با اینکه دعوتنامه برای یکایک افراد ارسال شده ودر رسانه های شهرستان نیز اطلاع رسانی شده بود.

شاید برخی از مسئولان از یاد برده اندعهدی که با شهدا داشته اند البته بعضی از آنها همرزم و یادوست و یا هم محلی و هم کلاس شهدا بوده اند اما اکنون که سال ها از شهادت این عزیزان گذشته، دوستان شهدا که اکنون رئیس شده اند دیگر گذشته خود را از یاد برده و با شهدا غریبه گشته اند.

لازم به ذکر است بسیاری از مسئولین شهرستان که ترافیک کاری بالایی هم دارند سعی می کنند تا در برنامه های مفرح و شاد حضور یابند، اما یادواره های شهدا صرفا با حضور مردم برگزار می شود .

هر چند کسی انتظار ندارد مسئولین در همه مراسمات حضور داشته باشند و طبیعی است که هر فردی (چه مسئول و چه غیرمسئول) دارای مشکلات بوده و فرصت حضور در همه مراسمات را ندارد، اما اینکه یک مسئول در هیج مراسمی حضور پیدا نکند و یا در مراسمات مهم نباشد، جای ﺗﺄمل دارد.ما نباید فراموش کنیم که شهداء و خانواده های معظم آنان، برگردن ما حق دارند و حداقل کاری که ما باید بکنیم ،شرکت در مراسم بزرگداشت این عزیزان و تکریم خانواده های آنان است که در  این برنامه ها این را هم دریغ کردیم.

چقدر خوب می شد مسئولان به احترام پدران ومادران شهداء ،به  باویادواره شهداء می آمدید وتصلای دل آنان می شدید،‌تا مردم فکر نکنند که مسئولین فقط درمواقعی که به مردم نیاز دارند به سراغشان می‌آیند،واین رابدانید که شهداء ناظربراعمال ماهستند..
این سوال درذهن همگان تداعی میشود که چرا نباید مسئولین دراین مراسم حضور  داشته باشند؟مگر نه اینست که اگر امروز مسئولین مابه پست و مقامی رسیده اند به برکت وجودخون شهداءو نظام مقدس جمهوری اسلامی است ؟ اما چه شده است که برخی ازمسئولین شهداءرافراموش کردند.

اما خانواده معظم شهدا با سپاس از مسئولین برگزرای یادواره از حضور تک تک عزیزان و ومجوعه حوزه علمیه شهرستان که در مراسم حضور داشتند تقدیر کردند.

منبع: مارگون

برچسب ها: شهدا ، سپیدان ، یادواره
نظرات بینندگان