کد خبر: ۱۱۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

تکرار این جملات، جادو می کند

مثبت اندیش بودن یکی از راههای نجات بشر در این دنیای بی رحم است. زمانی که ما احساس شکست یا ناراحتی می کنیم، به دنبال راهی برای فرار از افکار منفی هستیم. در این شرایط ،گاهی برخی جمله ها زندگی ما را از این رو به آن رو می کنند.
به گزارش شیرازه، مثبت اندیش بودن یکی از راههای نجات بشر در این دنیای بی رحم است. زمانی که ما احساس شکست یا ناراحتی می کنیم، به دنبال راهی برای فرار از افکار منفی هستیم. در این شرایط ،گاهی برخی جمله ها زندگی ما را از این رو به آن رو می کنند. 
 
 تکرار این جملات تاکیدی، جادو می کند
 
آیا برای شما هم پیش آمده که در چنین موقعیتی باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در ادامه مطلب همراه ما باشید. ما در این مطلب تاثیرگذارترین جملات را از افراد مشهور برایتان آورده ایم تا شاید الهام بخش راهتان شوند. حتی می توانید آنها را روی کاغذی بنویسید و به در و دیوار اتاق تان بچسبانید، آنوقت خواهید دید که مثبت اندیشی چه معجزه ای در زندگی تان می کند.
 
 تکرار این جملات تاکیدی، جادو می کند
 
این شمایید که روز خود را می سازید، پس آنها را به بهترین شکل ممکن بسازید. (استیو اسچولت)
 
اگر به آفتاب نگاه کنید، تاریکی ها را نخواهید دید. (هلن کلر)
 
 تکرار این جملات تاکیدی، جادو می کند

افسرده بودن عادت است، شاد بودن هم عادت است. این انتخاب شماست که کدامیک را قبول می کنید. (تام هاپکینز)
 
بزرگ ترین کشف بشر این بود که یک انسان می تواند سرنوشت خود را تنها با تغییر رفتارش، تغییر دهد. (اپرا وینفری)
 
در دیروز جایی برای کشف و اکتشاف باقی نمانده است اما فردا برای ماست، می توانیم برنده یا بازنده این بازی باشیم. (لیندون بی. جانسون)
 
روی قلب تان بنویسید: «امروز بهترین روز سال ام است». (رالف والدو امرسون)
 
خوشبینی، منبعی است که هر روز بر انرژی شما می افزاید. (کالین پاول)
 
کوچک ترین رفتار ما آدمها می تواند بزرگ ترین تغییرات را حاصل کند. (وینستون چرچیل)
 
بهترین اتفاقات برای افرادی می افتد که بهترین ها را می خواهند. (جان وودن)
 
 تکرار این جملات تاکیدی، جادو می کند
 
خوشبینی مهمترین رفتار ما آدم هاست، از این رو که به ما قدرت پیشرفت و امید به زندگی بهتر برای آینده می دهد. (ست گودین)
 
هر روز 1440 دقیقه است. بدین معنی که شما هر روز 1440 فرصت دارید تا تاثیری مثبت از خودتان بر جای بگذارید. (لس بروان)
 
ما توانایی فرار از درد را نداریم، ما نمی توانیم از طبیعت زندگی خلاص شویم، اما می توانیم انتخاب کنیم که یا تسلیم شویم و شکست بخوریم یا بجنگیم و زندگی ارزشمندی برای خود بسازیم. درد یک حقیقت است اما نحوه برخورد ما با او یک انتخاب است که تماما به خودمان بستگی دارد. (جاکوب هلد)
 
برای هر چیزی خدا را شکر کنید. اگر فرصت کافی برای تحصیلات عالی نداشتید، خدا را برای داشتن همان تحصیلات ابتدایی شکر کنید. اگر تحصیلات ابتدایی هم نداشتید، برای سلامتی تان شکرگزار باشید. حتی اگر مریض هستید هم خدارو شکر کنید که نمرده اید و هنوز هم فرصت زندگی کردن دارید. (بودا)
 
 تکرار این جملات تاکیدی، جادو می کند
 
در هر مشکلی، فرصتی است. بزرگ ترین موفقیت های تاریخ از دل همین مشکلات سر باز زده اند. بنابراین هر گره ای را به فرصتی طلایی تبدیل کنید. (جوزف شوگرمن)
 
بدبینی منجر به ضعف و خوشبینی منجر به قدرت می شود. (والت دیزنی)
 
به محض آن که نگاه منفی تان را مثبت کنید، نتیجه مثبت آن را خواهید دید. (ویلی نلسون)
 
تکرار این جملات تاکیدی، جادو می کند 
 
هیچ چیزی نمی تواند شما را از حرکت باز دارد، جز خودتان.  شاید بیماری بتواند بدن شما را ضعیف کند اما آیا شما تنها در فیزیک بدن تان خلاصه می شوید؟ اگر پاهایتان از حرکت ایستاد چطور؟ آیا پاهایتان است که زندگی شما را کنترل می کند؟ خیر.. شما بزرگ تر از فیزیک بدن تان هستید. پس هیچ چیز نمی تواند شما را کنترل کند، جز خودتان. (اپیکتت)
 
هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم به خودم می گویم که دیروز گذشت، فردا هنوز نیامده، پس فقط امروز را دارم. بنابراین باید آن را به بهترین شکل ممکن برای خود بسازم. (گروچو مارکس)
 
مثبت اندیشی فقط یک حرف نیست. این رفتار کل زندگی ما را دگوگون خواهد کرد. نه تنها ما، بلکه بر اطراف ما نیز تاثیری مثبت خواهد گذاشت. (هاروی مک کی)

منبع: برترین ها
نظرات بینندگان