کد خبر: ۱۱۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز مطرح کرد؛

آرامش،آسایش وعزت ایران اسلامی مرهون آزادگان فداکارمیهن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز آزادسازی اولین گروه از اسرای ایرانی دفاع مقدس گفت: آرامش،آسایش وعزت ایران اسلامی مرهون آزادگان فداکارمیهن است.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در آستانه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی به خبرنگار نبض نی ریز گفت:امروز آرامش،آسایش وعزت ایران اسلامی مرهون آزادگان فداکارمیهن است.

حجت الاسلام فخرالدین میرزایی دراین خصوص گفت: آرامش،آسایش،عزت وسربلندی امروز ایران اسلامی مرهون دلاوری، ایثار و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب سیدالشهدا(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان حفظ کردند.


 وی تصریح کرد:جانفشانی های بی منت ، از خود گذشتگی های دلاورانه  ویژگی انسان های بزرگی است که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند و رنج اندوه دوری را صبورانه متحمل شدند.


میرزایی در پایان بیان داشت: 26مرداد،میهن اسلامی شاهد حضور دلاور مردانی بود که پس از سالها استقامت و صبوری قدم به خاک وطن نهادند. این روزها یکی از خاطره انگیزترین و مقدس ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در اذهان مردم زنده بماند.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، ازادگان ، شهدا
نظرات بینندگان