کد خبر: ۱۱۳۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
معاون استاندار فارس در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات :

رای اعتماد قاطع نمایندگان به آذری جهرمی اعلام اعتماد مجلس به جوانان متعهد است

معاون استاندار فارس تاکید کرد: رأی قاطع و حداکثری نمایندگان مجلس به مهندس آذری جهرمی ضمن اعلام اعتماد به جوانان متعهد این مرز و بوم ، راهگشای ادامه مسیر توسعه و فناوری اطلاعات و دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش شیرازه، علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم با حمایت از محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی گری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بحمداله رئیس جمهور محترم برغم همه نگاه ها و نظرها، بر عهد خویش ایستاد و با نگاه مدیرانه و امیدآفرینی خود، آقای مهندس محمدجواد آذری را به عنوان جوان ترین وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

وی با ابراز خوشحالی و خرسندی از این انتخاب بیان داشت: در پاسخ به تمامی هجمه ها، شایعات و تخریب هایی که در فضاهای حقیقی و مجازی بر علیه آقای مهندس آذری جهرمی در حال انجام است باید اذعان داشت که ایشان در طول مدت زمان مدیریت خود اثبات کرده است که جوانی است خوش فکر، مصمم و با اراده و کارآمد که در بحرانی ترین حوادث به راحتی تصمیم می گیرد و قاطعانه عمل می کند.
 
فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم با اشاره به اشراف فنی و مدیریتی آذری جهرمی در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات که به متخصصان امر پوشیده نیست اظهار داشت : وی در زمینه تجارب فناوری و فضای کسب و کار صاحب ایده و برنامه است و تردیدی نیست که حضور و بروز تفکر ایشان بر این مسند، نوید بخش رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال فراوان در این عرصه خواهد شد.
 
صحرائیان مهمترین ویژگی اخلاقی و رفتاری آذری جهرمی را پاکدستی، قانون مداری و ولایت پذیری عنوان کرد و خاطرنشان شد: در طول دوران مدیریی آذری همواره این را به اثبات رسانده و نشان داده است که حضورش در جایگاه و مقامی با تغییر و تحول مثبت همراه بوده است.
 
وی یادآور شد: مهندس آذری جهرمی در خانواده ای نجیب، اصیل و ریشه داری زاده شده که ارزشهای اسلامی و انقلابی در آن نهادینه بوده و بیرق شهادت بر آن افراشته شده است.
 
معاون استاندار فارس در پایان تاکید کرد: رأی قاطع و حداکثری نمایندگان مجلس به مهندس آذری جهرمی ضمن اعلام اعتماد به جوانان متعهد این مرز و بوم ، راهگشای ادامه مسیر توسعه و فناوری اطلاعات و دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

برچسب ها: جهرم ، وزیر ، دولت
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
0
رأی قاطع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟