کد خبر: ۱۱۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
با حضور استاندار فارس در نی ریز صورت پذیرفت؛

آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به 22 روستای شهرستان نی ریز

استاندار فارس به همراه هیئت همراه جهت جهت افتتاح طرح های عمرانی و کلنگ زنی چند طرح دیگر در شهرستان نی ریزحضور یافتند.

به گزارش شیرازه،  همزمان با چهارمین روز از هفته دولت سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس در سفر خود به همراه جمعی از مدیران استانی به شهرستان نی ریز چند طرح عمرانی را افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها را آغاز کرد.


استاندار فارس ابتدای سفر خود با حضور بخش قطرویه پروژه کلنگ زنی گاز رسانی به 22 روستای این بخش در دو فاز جداگانه را اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان که در مجموع 2650 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد را انجام داد.

وی سپس با حضور در آموزشگاه 6 کلاسه سید جمال الدین اسدآبادی با اعتباری بالغ بر هشتصد وپنجاه میلیون تومان درشهرک وزیره بخش قطرویه آن را به بهره برداری رساند.


 استاندار و هیئت همراه با حضور در مسجد روستای جعفرآباد گازرسانی به مجموعه روستاهای جعفر آباد، ده فاضل، میبد، مزرو، و خراسانی را با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال که 900 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند را به بهره برداری رساند.


افشانی در ادامه سفر خود با حضور در شهر نی ریز پروژه زمین چمن مصنوعی استادیوم شهدا را با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال کلنگ زنی کرد.


وی سپس با حضور در محل فرمانداری ساختمان جدید این اداره را که از مدرن ترین ساختمان های اداری سطح استان می باشد را به بهره برداری رساند و در ادامه شبکه اطلاع رسانی داخلی دولت در شهرستان نی ریز را افتتاح کرد.

شهرستان نی ریز به عنوان اولین منطقه ای که در استان فارس با نقطه اتصال 50 اداره به این شبکه با حضور استاندار به بهره بردای رسید و مکاتبات کاغذی حذف و امورات اداری با رعایت سلسله مراتب به صورت الکترونیک انجام خواهد پذیرفت.


 و در پایان با حضور محمدعلی افشانی استاندار فارس جشن روز کارمند این شهرستان در محوطه این اداره برگزار شد.










برچسب ها: نی ریز ، فارس ، گاز رسانی
نظرات بینندگان