کد خبر: ۱۱۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
رئیس دانشگاه پیام نور جهرم خبر داد:

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور جهرم تا پایان آبان ماه ادامه دارد

رئیس دانشگاه پیام نور جهرم گفت : ثبت نام تکمیل ظرفیت برای پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور جهرم تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش شیرازه، دکتر محمد قناعتیان رئیس دانشگاه پیام نور جهرم گفت: مرحله ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور جهرم که از 29 مهرآغازشده است تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

قناعتیان با اشاره به شرایط پذیرش در مرحله ی تکمیل ظرفیت اظهار داشت: تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده و یا حتی کسانی که در این آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) اقدام به ثبت نام نمایند.

 رئیس دانشگاه پیام نور جهرم افزود:داوطلبان با در دست داشتن آخرین مدارک تحصیلی تا 30 آبان ماه جاری می توانند همه روزه با مراجعه به ساختمان اداری، دانشگاه پیام نور جهرم واقع در بلوار آزادگان در کلیه رشته های فعال در مرکز ثبت نام و بلافاصله در کلاسهای درس شرکت نمایند.

  وی تحصیل همزمان در دو رشته ، امکان تغییر رشته کلیه دانشجویان ، بهره مندی از تسهیلات تقسیط شهریه و وام دانشجویی و تغییر محل آزمون به هر یک از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور از همان ترم اول را از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور برشمرد.

قناعتیان خاطرنشان شد: دانشگاه پیام نور به دلیل ویژگی های بارزی که دارد اعم از منابع و آزمونهای استاندارد و همچنین آمار بالای قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و آزمون های استخدامی ، موجب علاقه مندی خانواده ها به تحصیل فرزندانشان در این دانشگاه شده است و ما به پاس قدردانی از اعتماد مردم کیفیت آموزشی را به نحو احسن حفظ خواهیم نمود.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر 30 رشته در این دانشگاه از جمله رشته های پرطرفدار  نظیر روانشناسی ، حقوق ، حسابداری ، علوم تربیتی ، مجموعه مدیریت ، مشاوره ، علوم ورزشی ، مترجمی زبان انگلیسی ، مهندسی معماری ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی عمران ، مهندسی صنایع ، مهندسی مکانیک ، شیمی و رشته های دیگر وجود دارد که این امر  ظرفیت خوبی را برای  ادامه تحصیل شهروندان  فراهم آورده است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های  09390477130 و 54230803 تماس حاصل نمایند.

منبع:  پسین جهرم 

برچسب ها: جهرم ، دانشگاه ، ترم اول
نظرات بینندگان