کد خبر: ۱۱۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۶
فرماندار سروستان:

انقلاب اسلامی خواسته قلبی ملت ایران و ضرورت جامعه ما بود

فرماندار سروستان گفت: انقلاب اسلامی خواسته قلبی ملتی بود که در پرتو پیروی از تعالیم مرجعیت به بار نشسته بود.

به گزارش شیرازه، سید علاالدین کراماتی، فرماندار شهرستان سروستان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه پر فروغ فجر، اظهار داشت: دهه فجر، گرامیداشت رهایی از چنگال استبداد و استعماری بود که به ویژه در زمینه فرهنگی، جامعه دینی  ما را به انحطاط و قهقرا کشانده بود .


وی افزود: این انقلاب خواسته قلبی ملتی بود که در پرتو پیروی از تعالیم مرجعیت به بار نشسته بود.

فرماندار سروستان ادامه داد: انقلاب ما انقلاب اقتصادی نبود بلکه منشا انقلاب ما مباحث دینی و اخلاقی و فرهنگی و عدالت جویی بود.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان سروستان  با بیان اینکه انقلاب ضرورت جامعه ما بود،تاکید کرد: اگر ساختار فکری و روحی و فرهنگی دنیای کنونی و هجمه های فرهنگی بیگانگان را بنگریم ارزش انقلاب را بیشتر درک می کنیم.

وی افزود: این انقلاب تنها راهی بود که باید انتخاب می کردیم، همه ابعاد زندگی بشر که فقط بعد مادی نیست بلکه باید به ساحت معنوی نیز توجه کرد همچنان که دین اسلام به عنوان ختم همه ادیان نه رهبانیت مسیحیت را برمی تابد و نه دنیا زدگی یهود را خردمندانه می داند.

کراماتی تاکید کرد: ارزش این مردم و قدر این نظام را باید دانست هیچ گاه چنین فرصتی دیگر نصیب ایران نخواهد شد حتی در صدر اسلام نیز با همه تلاشها نتوانستند به دولتی شیعی با رویکردی عادلانه دست پیدا کنند.

وی افزود: گروه بندی ها در همه جای دنیا وجود دارد ولی نباید طوری عمل کرد که در باور مردم رخنه ایجاد شود، دشمن از کوچکترین اتفاق، بیشترین بهره را برداشت می کند پس باید مراقب بود که اعتماد و باور مردم به نظام از بین نرود چرا که هیچ دشمنی از بیرون نمی تواند بر ما مسلط شود اگر ما معتقد به نظام و همدل باشیم.

خاطر نشان می شود در این جلسه که با حضور امام جمعه برگزار شد بر حضور کلیه مسئولین در برنامه های دهه مبارک فجر و برگزاری باشکوه این دهه تاکید شد.

منبع:  سروستان ما

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان