کد خبر: ۱۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

عدم معرفی استاندار برای فارس لجبازی سیاسی دولت است

نماینده مردم شیراز در مجلس عدم معرفی استاندار برای استان فارس را لجبازی سیاسی دولت دانست و گفت: با عنایت به تجربه دو سال اخیر و نارضایتی ائمه جمعه و مردم، استاندار حاشیه‌پرداز نمی‌خواهیم.

دکتر جعفر قادری با بيان اينكه درباره عدم معرفی استاندار و بخشداران استان شیراز به وزیر کشور تذکر کتبی داده است، تصريح كرد: از ابتدای سال تا کنون استاندار سابق فارس تعداد قابل توجهی از بخشداران را عزل کرده؛ به طوری که افراد شاغل در بخشداری‌ها اکثرا حکم سرپرستی دارند.

 
وي وضعیت فعلی بخشداری‌ها را نامناسب ارزیابی و خاطرنشان كرد: خیلی از کارهای مردم مختل شده که دولت باید به این آشفته بازار در استان فارس پایان دهد.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شوراي اسلامي عدم معرفی استاندار برای استان فارس را لجبازی سیاسی دولت خواند و افزود: عدم ساماندهی کادر دولتی شیراز به ضرر دولت است و مشخص نیست طرف این لجبازی دولت کیست.
 
قادری از نارضایتی ائمه جمعه و خشم مردم به دلیل عملکرد دو سال گذشته فارس خبر داد و ادامه داد: مردم، استانداری را که به دنبال حاشیه پردازی و سیاسی کاری باشد، نمی‌خواهند.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان كرد: شیراز نیاز به استانداری کاردان، مدیر و مدبر دارد تا به جای پرداختن به حاشیه‌ها، دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد.
 
خاطرنشان مي شود، دکتر قادری 29 خرداد ماه در جلسه علنی مجلس درباره تسریع در معرفی استاندار فارس به وزیر کشور تذکری کتبی داد./انتهای پیام/85
برچسب ها: استاندار فارس
نظرات بینندگان