کد خبر: ۱۲۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

گزینه های مجمع نمایندگان برای تصدی استانداری فارس/ فرد جدید معرفی شده به وزارت کشور کیست؟

نماینده شیراز گفت: یک کاندیدای دیگر نیز برای پست استانداری فارس معرفی شده، که اصالتا مربوط به جنوب فارس و دارای مدرک دکترای حقوق بین الملل است.
گزینه های مجمع نمایندگان برای تصدی استانداری فارس/ فرد جدید معرفی شده به وزارت کشور کیست؟
به گزارش شیرازه، مسعود رضایی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب استاندار فارس گفت: گزینه های مجمع نمایندگان ۵ نفر شامل اسکندرپور، مردانی، رحمانی، رحیمی و اطاعت پیشنهاد شد که از این افراد ۴ نفر برای مصاحبه دعوت شدند اما جواد اطاعت تمایل نشان نداد.

وی افزود: گفته شده که یک کاندیدای دیگر نیز برای پست استانداری فارس معرفی شده، که اصالتا مربوط به جنوب فارس و دارای مدرک دکترای حقوق بین الملل بوده و ریاست سازمان روزنامه قانون را برعهده دارد و اما  احتمال این فرد به دلیل نداشتن سمت های اجرایی کم است.

نماینده شیراز تاکید کرد: اگر نمایندگان فارس گزینه های خود را به ۲ نفر رسانده بودند تضمین می دادم که یکی انتخاب شود اما در حال حاضر شهردار شیراز به دلیل سوابق گذشته شانس بیشتری دارد.

به گزارش شیرازه، فرد مورد اشاره نماینده شیراز که به تازگی به وزارت کشور معرفی شده مجید اکبرپور است که در کارنامه وی معاونت قضایی و اجتماعی دادگستری استان های بوشهر،زنجان، تهران، مدیر کل پیشگیری های امنیتی و انتظامی قوه قضاییه کشور و مشاور عالی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات کل کشور به چشم می خورد.
نظرات بینندگان