کد خبر: ۱۲۹۴۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
پنج فروردین روز نوع دوستی، یازده اردیبهشت روز جنگ هم لیستی ها!

جنگ تن به تن حاجتی و دستغیب، روی رینگ صحن علنی شورای شهر شیراز!

رئیس شورای شهر شیراز ضمن توهین به یکی از اعضای شورا با بیان اینکه ما باید یک اصولی را با هم به توافق برسیم و آن اصول شهرنشینی است، اینگونه نیست که هر که به شهر آمد خود را شهروند شیراز بداند، گفت: حالا خدا پدر جهاد سازندگی را بیامرزد که پل ساخت عده ای آمدند در شهر و ادعای شهرنشینی کردند.
به گزارش شیرازه، جلسه علنی شورای شهر شیراز در یازدهم اردیبهشت ماه یکی دیگر از پرجاشیه ترین جلسات شورای پنجم بود؛ جلسه تا ساعت ۱۶:۳۰ ادامه داشت تا اینکه رئیس شورا به گزارش انتقادی شیرازه در خصوص ترک زودهنگام جلسه توسط وی واکنش نشان داد و گفت: رسانه ای در هفته گذشته درخصوص ترک زودهنگام جلسه نوشته و اعلام کرده که دستغیب و قائدی جلسه را برای یللی و تللی ترک کرده اند.

سیداحمدرضا دستغیب علت ترک جلسه در هفته گذشته را فوت یکی از وابستگان سببی خود اعلام و مجددا صحن را در یک ساعت و ربع مانده به اتمام جلسه ترک کرد.
هفته گذشته علت ترک جلسه علنی شورا (جلسه با استاندار) اعلام شده بود.

مهدی حاجتی در اعتراض به ترک جلسه توسط دستغیب اعتراض کرد و خطاب به اعضای شورا گفت: اگر جرات دارید در هفته آینده طی یک طرح دوفوریتی دستغیب را از ریاست شورا برکنار کنید چرا که او شایستگی مدیریت را ندارد.

عضو شورای شهر شیراز خطاب به صبوری اعلام کرد: شما که در جلسات خصوصی می گویید دستغیب صلاحیت رئیس بودن را ندارد چرا الان در جلسه علنی مطرح نمی کنید؟

میکروفون این عضو شورا در زمانی که اعتراض می کرد قطع بود!

رئیس شورا را از اعتراض حاجتی مطلع کرده بودند که باعث شد بلافاصله با عصبانیت به صحن علنی بازگردد؛‌ دستغیب بیان کرد: این روش اصلاحات و انسانیت از جانب کسی که خود را نماینده قشر بزرگی از جامعه شهروندی می داند که حداقلِ اخلاق شهروندی و شهرنشینی را بلد نیست.

وی افزود: ما اول باید یک اصولی را با هم به توافق برسیم و آن اصول شهرنشینی است، اینگونه نیست که هر که به شهر آمد خود را شهروند شیراز بداند.

رئیس شورای شهر شیراز در ادامه تصریح کرد: حالا خدا پدر جهاد سازندگی را بیامرزد که پل ساخت عده ای آمدند در شهر و ادعای شهرنشینی کردند.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

حاجتی در پاسخ به توهین دستغیب گفت: نگاه شما، یک نگاه فاشیستی است.

دستغیب که در جلسه علنی و کاملا رسمی و با حضور اصحاب رسانه این حواشی را ایجاد کرده بود سعی در این داشت که جلسه را بر اساس اراده و میل شخصی خود! غیررسمی اعلام کند.

اعضای شورا سعی در آرام کردن رئیس شورا داشتند که وی در پاسخ آنها گفت: با آرامش فردی است که با منطق صحبت می کند و بی آرامش نیز کسی است که بی منطق حرف می زند.

رئیس شورا با بیان اینکه انسان های بی منطق و بی خرد دیگران را محکوم به فاشیست می کنند، در پاسخ به اینکه شما شان شورا را رعایت نمی کنید، اظهار داشت: شان شورا را کسانی رعایت نمی کنند که به دیگران، به هم عقیده، هم لیست و هم شورایی شان تهمت فاشیست می زنند بنابراین من به لحاظ توهینی که امروز به این شورا و ریاست شورای اسلامی! شهر شیراز شد و من که با ۱۰۰ هزار رای در این شیراز مورد به احترامی قرار گرفتم جلسه را خاتمه می دهم و صحن را ترک می کنم.

وقتی که دستغیب خود را شهری می داند و بخش زیادی از شهروندان شیرازی را دهاتی!+ فیلم

وی زنگ پایان جلسه را به صدا درآورد و از صحن خارج شد و به اتاق خود رفت؛ علیرغم اینکه خبرنگار شیرازه به اتاق رئیس شورا رفت تا با او صجبت کند تنها با درب بسته مواجه شد و نپذیرفتن درخواست صحبت.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

لازم به ذکر است که اعضای شورای شهر شیراز جلسه را تا ساعت مقرر ادامه دادند و ریاست جلسه بر عهده ابراهیم صبوری نایب رئیس شورا بود.

رئیس شورای شهر شیراز هر گاه دستورکاری باب میلش نباشد و اراده شخصی اش بر روی نپرداختن به لایحه ای باشد به نحوی سعی در به تعویق انداختن جلسه و یا حتی مختل کردن آن دارد؛ شیرازه در این خصوص با حاجتی عضو شورای شهر گفتگویی داشته است که در مطلب دیگری آن را منشتر خواهد کرد.

به گزارش شیرازه، رئیس شورای شهر که به بخش بزرگی از شهروندان شیرازی توهین کرد پس از مدتی در قسمت وضعیت خود در اینستاگرام با انتشار مطلبی سعی در اطلاع رسانی از کار حاجتی درخصوص اعتراض به وی داشت درحالیکه اصلا توجه نکرده که با این مطلب صحه بر این رفتار زشت خود گذاشته است؛ در ادامه عکس این وضعیت را خواهید دید:

جنگ تن به تن حاجتی و دستغیب، روی رینگ صحن علنی شورای شهر شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مسعود سعد سلمان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
0
تعقیب قضایی سیل چی شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
0
از استاد محمد بهمن بیگی :

آری از پشت کوه آمده ام،

چه میدانستم اینور کوه باید برای ثروت حرام خورد

برای عشق خیانت کرد

برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد

برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند.

وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم میگویند: از پشت کوه آمده.

ترجیح میدهم به پشت کوه برگردم. و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگها باشد تا اینکه اینور کوه باشم و گرگ
احسان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
0
احسنت به جناب دستغیب

گل فرمودن - گرچه شما نظر من رو انتشار نمیدین ولی حقا که درخصوص جهاد سازندگی گل فرمودن