کد خبر: ۱۳۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

ثبت نام ۹۰ نفر برای تصدی کرسی مجلس در فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس از ثبت نام ۹۰ نامزد از روز گذشته تا امروز برای شرکت در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
احمد احمدی‌زاده،  از ثبت نام ۹۰ نامزد برای شرکت در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این آمار ثبت‌نامی مربوط  به دیروز و امروز تا ساعت ۱۷ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ نفر زن و مابقی مرد هستند، افزود: بیشترین ثبت‌نام نهایی در شیراز و زرقان با ۳۸ نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه در دومین روز ثبت نام ۵۰ نفر در استان نام‌نویسی کردند که ۲۳ نفر از شیراز بود، ادامه داد: ثبت‌نام داوطلبان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ ادامه دارد.

احمدی‌زاده بیان کرد: در نخستین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۴۰ نفر در استان فارس ثبت‌نام کردند که بیشترین ثبت‌نام نهایی در شیراز با ۱۵ نفر بود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: خوشبختانه روند ثبت نام از داوطلبان به خوبی پیش می‌رود، اما کسانی که قصد داوطلب شدن را دارند ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

به گزارش فارس، داوطلبان شرکت در انتخابات باید هنگام ثبت نام مدارک خود از جمله اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل آخرین مدرک تحصیلی، اصل کارت پایان خدمت، مدارک ایثارگری، یک قطعه عکس و اصل گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مشاغل موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات را به همراه داشته باشند.
بر اساس قانون، سن داوطلبان نیز باید حداقل سی سال تمام و حداکثر ۷۵ سال تمام باشد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار خواهد شد./فارس
نظرات بینندگان