کد خبر: ۱۳۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
فرماندار گراش در گفت و گو با شیرازه:

بیمارستان امیرالمومنین به مبتلایان و بیماران مشکوک به کرونا اختصاص یافت

اصغر فرودی از آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی گراش برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: بیمارستان امیرالمومنین برای مبتلایان به این بیماری در نظر گرفته شده و هم اکنون بخشی از این بیمارستان برای جلوگیری و درمان مبتلایان به کرونا تخلیه شده است.
بیمارستان امیرالمومنین به مبتلایان و بیماران مشکوک به کرونا اختصاص یافت
به گزارش شیرازه، اصغر فرودی فرماندار گراش با اشاره به تجهیزات لازم و کافی در بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهر افزود: خوشختانه تاکنون ویروس کرونا در این شهر مشاهده نشده است و حتی مورد مشکوکی نیز از شیوع این بیماری واگیردار وجود ندارد.
وی با تاکید بر پیشگری از شیوع ویروس کرونا گفت:تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی مردم از طریق رسانه ها و اماکن عمومی مثل مساجد و مراکز درمانی انجام داده ایم.

اصغر فرودی با بیان این که مردم باید آرامش خود را حفظ کنند، به شهروندان توصیه کرد: از مردم خواستاریم که در این موقعیت حساس آرامش خود را حفظ کنند ،چرا که تنها 3 درصد مبتلایانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند،در معرض خطر هستند.از این رو مردم باید به طور مداوم دست های خود را با آب و صابون شست و شو دهند و از  مسافرت و رفت و آمد در اماکن شلوغ خودداری کنند.

وی با تاکید بر ضدعفونی مستمر وسایل نقلیه گفت:به تاکسیرانی ها و اتوبوسرانی گندزدایی مداوم را گوشزد کرده ایم  و ایستگاه ها و گیت های ورود و خروج نیز به طور مستمر ضدعفونی می شود چراکه رعایت بهداشت فردی و جمعی از ضروریات است.این مقام مسئول در پایان افزود: با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اما تاکنون هیچ موردی از مهاجرت و مسافرت مردم این شهرستان گزارش نشده است و از این بابت از آن ها سپاسگزار هستیم.
خبرنگار بهاره یاری


برچسب ها: فرماندار ، گراش ، فارس
نظرات بینندگان