کد خبر: ۱۶۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان زرین‌دشت در گفتگو با شیرازه:

منتخبین مجلس فردای بعد از انتخابات برای مردم تلاش کنند

فرماندار شهرستان زرین‌دشت گفت: منتخبین مجلس از فردای بعد از انتخاب در جهت خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم تلاش خود را بکار بندند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، رسول بهمنی فرماندار شهرستان زرین‌دشت در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: اصل ششم قانون اساسی بر اداره امور کشور، اتکا به آرا عمومی اشاره دارد همچنین پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت، مشروعیت و مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد و قطعاً توان رایزنی‌های بین‌المللی در ارتقای تحقق منافع ملی کشور نیز افزون‌تر می‌کند.


وی خطاب به منتخبین مردم یادآور شد: از فردای بعد از انتخاب تمام تلاش خود را در جهت خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم را بکار بندند و در این راستا ضمن استفاده از نظریات نخبگان و متخصصین جامعه زمینه توسعه پیشرفت را فراهم نمایند.


این مقام مسئول افزود: انقلاب کشور علاوه بر این که تضمین‌کننده جمهوریت و اسلامیت نظام است، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پیش روی دشمنان این نظام محسوب می‌شود.


بهمنی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه اعتماد و اعتقاد آنها به‌نظام حاکم است، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات به همراه انتخاب اصلح دو شاخه مهم است که باید در نظر گرفته شود.


فرماندار شهرستان زرین‌دشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانات مختلف به برخی از شاخص‌های انتخاباتی اشاره کرده‌اند که می‌تواند الگوی مناسب برای انتخاب اصلح باشد، ادامه داد: برخی از این شاخص‌ها برای داشتن یک انتخاب اصلح عبارت‌اند از مؤمن، با تقوا، ساده‌زیست و دوری از اشرافی‌گری، امانت‌داری پرهیز از بد اخلاقی‌های انتخاباتی، منفعت‌های شخصی و غربی است که می‌تواند با رصد رفتارهای کاندیدا و تطبیق با شاخص‌های مدنظر راه‌گشا باشد.


وی بیان اینکه پیروی از معنویات مقام معظم رهبری در ارتقای جهاد ملی تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها که در عرصه‌های مختلف صورت‌گرفته است، افزود: می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان در جهت ترحم انتخاب باشد و همچنین پاسخ به شبهات مردم و رسیدگی به مشکلات و نارضایتی‌های ایجاد شده توسط مسئولین می‌تواند زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کرد.


بهمنی ضمن دعوت از مردم آگاه و بصیر شهرستان زرین‌دشت گفت: از مردم می‌خواهم که با حضور پر شور و قوی پای صندوق‌های رأی با دیگر توطئه‌های دشمن را با مشکلات مواجه نمایند.


انتهای خبر/224224

برچسب ها: فرماندار ، زرین دشت ، فارس
نظرات بینندگان