کد خبر: ۱۴۷۸۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
پس از اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور؛

شیرازی‌ها پیروزی رئیسی در انتخابات را جشن گرفتند

پس از خروش مردم میدان و شرکت در انتخابات اکنون زمان جشن و پایکوبی مردمی رسیده است که همیشه و در همه حال پشت نظام و رهبر معظم انقلاب را خالی نکرده اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پس از خروش مردم میدان و شرکت در انتخابات اکنون زمان جشن و پایکوبی مردمی رسیده است که همیشه و در همه حال پشت نظام و رهبر معظم انقلاب را خالی نکرده اند.

جشن شیرازی ها برای رییس جمهور منتخب و پیروز ایران سربلند

روز گذشته شنبه 29خرداد ماه از اواسط روز که کم کم نتیجه آرا ریاست جمهوری مشخص شد و فاصله بسیاری بین آرای ثبت شده به نام سید ابراهیم رئیسی و نفرات بعدی کاندیداها مشاهده شد مردم استان فارس و شهر شیراز نیز همانند دیگر استان های کشور به جشن و پایکوبی پرداختند.

چرا که پس از مدتها تحمل سختی و رنج اکنون با رأی اکثریت مردم فردی بر مسند ریاست جمهوری تکیه خواهد زد که خود را خادم مردم می‌داند نه سرور و رئیس.

صدها نفر از مردم شیراز شب گذشته با حضور در بلوار چمران، پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند.

حاضران در این جشن که در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع)، برگزار شد با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و رییس جمهوری منتخب، پیروزی ملت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را گرامی داشتند و به شادی و سرور پرداختند.

حضور نوجوانان رأی اولی و جوانان دانشگاهی در این جشن بیش از هر چیز دیگری قابل توجه بود، چون به گفته یکی از همین رأی اولی ها، اکثر آنان برخلاف تبلیغات گسترده دشمن برای منصرف کردن این نسل از شرکت در انتخابات، روز 28 خرداد ماه رأی خود را به نام آیت الله رئیسی ثبت کرده بودند و حالا بیش از همه  از این انتخاب خوشحال بودند.

جشن شیرازی ها برای رییس جمهور منتخب و پیروز ایران سربلند
 
بانوی جوانی در گفتگو با خبرنگار «شیرازه» هدف خود از شرکت در انتخابات و حضور در این جشن را سربلندی ملت ایران و رسوا کردن دشمنانی عنوان کرد که از ماه‌ها و بلکه سال‌ها قبل در تلاش بودند تا میدان و عرصه انتخابات را خالی ببینند تا بتوانند خود به راحتی بر گرده ملت ایران سوار شوند.

این بانوی جوان که از دانشجویان رشته علوم سیاسی دانشگاه شیراز بود، گفت: خوشحالم از اینکه هم در روز رأی گیری و هم امشب و در این جشن شادی جوانان هم سن و سال خود را می‌بینم چون با حضور نسل های جدید دشمن بیش از هر زمان دیگری متوجه خواهد شد که نه با تهدید و ارعاب، نه با برنامه ریزی منسجم و نه با تبلیغات فریبکارانه می تواند جوانان این مرز و بوم را از سرزمین خود دلسرد کند.

بیشتر بخوانید:

مرد میانسالی که با همسر، فرزندان و نوه‌های خود به این مراسم شادی آمده بود، ابرازداشت: به کوری چشم دشمن با سه نسل مختلف به این جشن آمده ام تا به دشمن بگوییم به کوری چشم شما هم که شده مردم ایران از نسل قبل از انقلاب تا نسل جنگ و اکنون نسل جدید همه با هم و در کنار هم برای آبادانی و سربلندی ایران عزیزمان در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این کشور حضور خواهیم داشت تا فکر تعدی و دست درازی به خاک سرزمین‌مان را از سرش بیرون کند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در جشن پیروزی اظهار کرد: خیلی از معاندان و دشمنان داخلی و خارجی سعی کردند که مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد کنند اما ملت ایران با حضور در پای صندوق رای وفاداری خود را به ایران و رهبری ثابت کردند و بار دیگر به دنیا نشان دادند که ایرانی هر سختی و مشکلاتی را تحمل می‌کند اما دلت نمی پذیرد.

کاظم جوان بیست و سه ساله جهرمی که دانشجوی دانشگاه شیراز است، عنوان کرد: مردم ایران با حضور پر شور خود در این انتخابات به دشمنان داخلی و خارجی گفتند این حضور و به ویژه این انتخاب بخش کوچکی از انتقام خون به نا حق ریخته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید مدافع حرم دیگر بود که با رفتنشان امنیت و آرامش را برای ما به یادگار گذاشته اند.

و اما آنچه در بین سخنان تمام شرکت کنندگان در روز انتخابات و در این جشن بزرگ مشترک بود، این بود که آنان اجازه نخواهند داد هیچ دولت و قدرت بیگانه ای برای مملکت و سرزمین‌مان تصمیم گیری کند.

جشن شیرازی ها برای رییس جمهور منتخب و پیروز ایران سربلند

حرف آخر اینکه:

صحنه پرشور انتخابات ۲۸ خرداد، آزمون دیگری بود که با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای با موفقیت پشت سر گذاشته شد به گونه ای که بار دیگر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرد و اکنون مردم آمده بودند تا بگویند، این جشن فقط برای سید ابراهیم رئیسی نیست، بلکه این جشن و پیروزی متعلق به همه ایرانی‌ها، استان فارسی ها و شیرازی ها است، جشن پیروزی انقلاب، اسلام و میهن اسلامی است.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حامد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
0
مشارکت در شهرستان شیراز 32 درصد بوده
خواستم در جریان باشید که در جریانیم.
مطالبه گرشیرازی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
0
خیلی هم سرعمرمشارکت داشتند که حالا جشن می گیرند