کد خبر: ۱۴۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث «شیرازه»:

از کشف ۴ دستگاه ماینرقاچاق در مُهر تا توقیف کالای قاچاق ۳ میلیاردی در کوه چنار

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

توقیف پژو حامل تریاک در "لامرد" 

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 و کشف 171 کیلو تریاک در شهرستان لامرد خبر داد. 

سردار "رهام بخش حبیبی، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لامرد از خبری مبنی بر تردد خودرو حامل مواد مخدر در محور "لامرد – علاء مرودشت" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در  دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی به محور مورد نظر اعزام و با انجام گشت های نامحسوس، در نهایت یک دستگاه خودرو پژو 405 را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه ضمن رها کردن خودرو متواری شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، 171 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت های اصلی این فرماندهی محسوب می شود و مأموران جان بر کف انتظامی استان در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

توقیف کالای قاچاق 3 میلیاردی در "کوه چنار" 

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار محموله قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار، بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

" لطف الله محمدی " افزود: در بازرسی از این خودرو ، تعداد 38 دستگاه کولر اسپلیت قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را  3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرده اند، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان كوه چنار در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف 4 دستگاه ماینرقاچاق در مهر

فرمانده انتظامي شهرستان مهر از کشف 4 دستگاه ماينرقاچاق به ارزش یک ميليارد و300 میلیون ريال در اين شهرستان خبر داد. 

 "عظيم الله کرمي"، اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان در پي دريافت خبري مبني برنگهداري تعدادي دستگاه ماينر قاچاق در يکي از محلات اين شهرستان،موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگي با مقام قضايي با تشکيل اکيپي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مکان 4 دستگاه ماينر فاقد مجوز قانوني که درمدار و درحال استفاده بود،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مهر ارزش کالاي مکشوفه را بنابر نظر کارشناسان مربوطه یک ميليارد و 300 میلیون ريال برآورد و تصريح کرد: در اين راستا يک متهم دستگیر و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

کشف کالای قاچاق در "ممسنی" 

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی مقادیری کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد. 

 "محمد نیکبخت" ، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس شهرستان ممسنی ضمن بررسي تردد خودروها در محورهای مواصلاتی، یک خودرو وانت را برای بازرسی متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، تعدادی تلویزیون قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ارزش این محموله کشف شده را یک میلیارد و 400 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این راستا یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/س/ح
نظرات بینندگان