کد خبر: ۱۴۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان فارس در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

رئیس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس از جذب یک‌هزار و ۱۸۶ سهمیه دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان و یک‌هزار و ۵۱۰ سهمیه استخدامی در آموزش و پرورش فارس خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محسن مسعودی رئیس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس با اشاره به جذب بیش از یکهزار دانشجو در دانشگاه‌های فرهنگیان فارس در سال ۱۴۰۰ و استخدام یکهزار و ۵۱۰ نفر از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی افزود : تا سال ۹۶ میزان جذب دانشجو در استان کمتر از ۴۰۰ نفر بود.

رئیس گروه طرح و برنامه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: به مرور این رقم به بیش از هزار نفر افزایش پیدا کرد و اکنون نیز امیدواریم این میزان جذب با توجه به کسر نیرو در استان هرساله افزایش یابد. 

مسعودی با بیان اینکه علاوه بر این یک‌هزار و ۵۱۰ سهمیه برای جذب از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در مهرماه سال ۱۴۰۱ پس طی مراحل جذب و استخدام به کارگیری خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول، از این سهمیه ها حدود ۴۵ درصد در مقطع ابتدایی و ۵۵ درصد به رشته های اختصاصی فنی و کاردانش، نظری و کیفیت بخشی اختصاص داده شده است.

لازم به ذکر است که جذب دانشجو در سال جاری بر مبنای بوم منطقه خدمت و جذب سهمیه استخدام به صورت بوم شهرستان لحاظ گردیده است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان