کد خبر: ۱۴۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

فجر شهید سپاسی به مصاف گل ریحان کرج می رود/ فجر در یک قدمی صعود

امروز دوشنبه بیست و هشتم تیرماه ساعت ۱۹:۴۵ تیم فجر سپاسی شیراز به مصاف گل ریحان کرج در ورزشگاه انقلاب این شهر خواهد رفت که در صورت برد تیم همیشه قهرمان فجر شهید سپاسی در این بازی سرنوشت ساز، این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، امروز دوشنبه بیست و هشتم تیرماه ساعت ۱۹:۴۵ تیم فجر سپاسی شیراز به مصاف گل ریحان کرج در ورزشگاه انقلاب این شهر خواهد رفت که در صورت برد تیم همیشه قهرمان فجر شهید سپاسی در این بازی سرنوشت ساز، این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

همچنین تیم قشقایی شیراز هم درآخرین هفته در شیراز میزبان پارس جم جنوبی است ٰو آنها به دنبال شکست تیم متمول دیگری هستند تا سناریو خود را در لیگ با شکست مدعیان تکمیل کند. این تیم خیالش از ماندن در لیگ راحت است.

اگر بازی این دو تیم مساوی شود و یا فجر سپاسی ببازد، تیم شیرازی برای صعود بستگی به بازی تیم های بادران و هوادار با حریفان خود دارد.

تیم فوتبال گل ریحان البرز در این دوره از رقابت ها حضور داشت در این نیم فصل و نیم فصل سال گذشته با حاشیه های عجیب و غریبی مواجه شد، حاشیه هایی که سبب شد تا این تیم به شدت آسیب دیده و نه تنها از رویای چندین ساله خود که صعود به لیگ برتر بود جا بماند بلکه این بار نتوانست جایگاه خود را در لیگ دسته یک کشور نیز حفظ و به لیگ دسته سقوط کرد.

پیش از این بارها و بارها به حاشیه های گوناگونی که گل ریحانی ها با آن مواجه بودند و حتی در دقایق پایانی فصل نیز همچنان با این حاشیه ها درگیر هستند مصاحبه و گزارش های فراوانی منتشر شد، حاشیه هایی که گل ریحان را تبدیل به یکی از مشکل دار ترین و پر حاشیه ترین تیم های این فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور کرد.

در آخرین حاشیه بوجود آمده برای این تیم نیز در همین هفته بود که قایم مقام باشگاه در دیدار با شهرداری آستارا با حمل یک سلاح قلابی در بازی این تیم برای ساعاتی بازداشت و پس از آن به دستور مدیر عامل باشگاه از تیم کنار گذاشته شد.

جدول رده بندی لیگ دسته یک

هم اینک پس از انجام ۳۳ بازی  تیم فجر شهید سپاسی، هوادار و بادران تهران  با ۵۷ امتیاز به ترتیب با تفاضل گل زده به اضافه ۱۷ ،  ۱۵ و ۱۲ در رده اول تا سوم قرار گرفتند و باید برای مشخص شدن ۲ تیم صعودکننده به لیگ برتر تا پایان هفته سی و چهارم و به اتمام رسیدن رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک صبر کرد.

به نظر می رسد تیم های فجرسپاسی و هوادار تهران با توجه به حریفان نسبتا آسان تری که در پیش دارند شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارندٰ.

 حریف تیم هوادار تیم شهرداری آستاراست که خیالش از بابت سقوط راحت است و نیاز به بْرد ندارد اما تیم بادران دیگر مدعی نیز در انزلی یک بازی بسیار سخت با ملوان این شهر دارد از این رو شانس صعود فجر و هوادار زیاد است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این ۲ تیم در لیگ برتر دوره بیست و یکم حضور خواهند داشت.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۴۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

در رقابت های فرسایشی فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز هم به دسته دوم سقوط کردند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان