کد خبر: ۱۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

جشنواره ملی به وقت مقاومت به ایستگاه پایانی رسید/ از عکاس شیرازه تجلیل شد

آیین اختتامیه جشنواره ملی هنری به وقت مقاومت با حضور مسئولان استانی برگزار شد که در این مراسم احمدرضا مداح عکاس پایگاه تحلیلی خبری شیرازه مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «به وقت مقاومت» با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر، حجت الاسلام و المسلمین محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید فارس و دیگر مسئولان استانی و شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

 سردار ید الله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: در هر عرصه و میدانی با تأسی از شهدا ورود کردیم، نتیجه آن باعث افتخار و سربلندی بوده است. 

وی افزود: در موضوعات مختلفی وحدت رویه وجود دارد، به یاد شهدای مدافع حرم همدل شدیم تا در این مسیر قدمی برداریم. 

سردار بوعلی صحنه کربلا یکی از مظلومانه ترین واقعه های تاریخ دانست و اظهار کرد: عظمت حرکت سیدالشهدا(ع) در تمامی تاریخ ماندگار شد و با گذشت قرن ها، هرساله شور جدیدی به مسیر امام حسین(ع) افزوده می شود که در اربعین بعد از هزار سال شاهد ازدیاد زوار هستیم. 

فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری پیاده روی اربعین توسط مشتاقان امام سوم شیعیان(ع) گفت: میلیون ها انسان همچون سیلی خروشان به دلیل عشق و معرفتشان به سمت حرم نورانی امام حسین(ع) حرکت می کنند؛ مدافعان حرم نیز به طریق والایی عشق خودشان را به اهل البیت(ع) ثابت کردند. 

وی ادامه داد: همواره درنظر داشته باشیم که در این مسیر باید مدافع و ثابت قدم بوده و به نحوی قدم برداریم که مورد رضایت خداوند باشد و در برابر شهدا سربلند باشیم.

مجید میکائیلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس نیز در ادامه با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: بیست روز قبل فراخوان شرکت در جشنواره ملی هنری به وقت مقاومت منتشر شد که از ۲۰ استان کشور، چهل اثر به دبیرخانه رسید.

وی افزود: در میان آثار ارسالی، ۲۰ اثر به مرحله نهایی جشنواره رسیدند.

به گفته رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس آثار ارسالی توسط خانواده شهدای مدافع حرم، مدافعین حرم و خانواده هایشان در قالب های عکس، فیلم، نمایش، سرود، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، شعر و داستان بوده است.

گفتنی است در این مراسم، آزاده جانباز احمدرضا مداح یادگار هشت سال دفاع مقدس و عکاس پایگاه تحلیلی خبری شیرازه به عنوان «عکاس هنرمند مقاومت» مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان