کد خبر: ۱۵۲۵۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
فیلم:
همزمان با مراسم تشییع شهید علی اکبر رنجبر، مامورین پلیس استان فارس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی قاتل این شهید را شناسایی کرده و آن را در محل اختفا خود دستگیر کردند.
تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
به گزارش سرویس چندرسانه ای شیرازه، همزمان با مراسم تشییع شهید علی اکبر رنجبر مامورین پلیس استان فارس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی قاتل این شهید را شناسایی کرده و آن را در محل اختفا خود دستگیر کردند. 

گفتنی است، شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز طی درگیری با اراذل و  اوباش شامگاه چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه به شهادت رسید و قاتل آن کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.


برای مشاهده فیلم از طریق تلفن همراه، بر روی سه نقطه بالای مرورگر خود کلیک کنید و روی حالت دسکتاپ یا "سایت مخصوص رایانه" قرار دهید.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو




نظرات بینندگان
احمد بلادی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
0
به نظر من نباید فوری اعدام بشه باید اینقدر زجر بکشه که روزی صد مرتبه آرزوی مرگ کنه . واقعا من به سهم خودم بعد از دیدن فیلم لحظه شهادت شهید رنجبر دلم میخواست اونجا بودم و وقتی که میخواست سوار ماشین بشه و فرار کنه با ماشین میزدم و مثل سگ میکشتمش این *****رو .
احتمالا شهید رنجبر انسان مهربان و بی آزاری بوده که حتی برای دفاع از جان خودش هم حاضر به تیراندازی نشدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
0
ماشاالله دمتون گرم خیلی زود دستگیرش کردی با چاقوخودش سرشو ببرید
محرم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
0
سلام‌ودورد‌به‌شهدای‌این‌خاک‌واز‌مسعولین‌خواهش‌میکنم‌که‌انهای‌که‌ازرنگ‌این‌مردم‌نیستن‌و‌به‌فرزندان‌این‌خاک‌راشهید‌میکنن‌دست‌انها‌راقت‌کنن‌چرا‌اسلحه‌داشته‌باشد‌اما‌نتواند‌شلیک‌کند‌چرا‌بنده‌جانبار‌این‌وطنم‌وبه‌خانواده‌شهید‌رنجبرتسلیت‌مارا‌درغم‌خود‌شریک‌بدانید
نظرات بینندگان