کد خبر: ۱۵۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

دروغ پردازی های بزرگ رسانه ای،سناریوی جدید برای نا‌امن جلوه دادن ایران

بیش از نیم قرن از برنامه ریزی دشمنان کوردل برای تجزیه ایران می گذرد و در سال های اخیر، سرکرده های گروهک های تروریستی متعدد، به جنایات خود علیه ملت ایران اعتراف کرده اند اما همچنان رسانه های معاند با اجرای عملیات روانی_رسانه ای سعی در هدایت این گروه های تجزیه طلب دارند و با دروغ پردازی های بزرگ رسانه ای تلاش می کنند ایران را نا امن جلوه دهند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، دشمن با استفاده از حربه های مختلف و با بهره گیری از فضای مجازی و امپراتوری رسانه ای دروغ به دنبال این است که بر افکار جوانان تاثیر گذاشته و در این مسیر با چیدن قطعات مختلف پازل آشوب کنار هم، بر آتش فتنه همواره می دمد تا این آ خاموش نشده و از این طریق بتواند عده ای را در کف خیابان نگه داشته و از این طریق به اهداف باطل خود دست یابد.

رحمت اله خوشبخت رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت و کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: ما امروز و به ویژه در فتنه اخیر با یک جنگ جهانی رسانه ای در فضای مجازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده فقط در اینستاگرام در ۸ روز اول فتنه حدود ۳۴۰ دروغ بزرگ، ۱۵ میلیون بار نشر و بازنشر داده شد.

خوشبخت عنوان کرد: نظام سلطه می داند که آخرین رویارویی های خود را با جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال می کند و تنگناهایی که در آینده دچار می شود نشان از فروپاشی درونی نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه مبنای نظام سلطه دروغ، استثمار، استکبار و بی عدالتی و ولایت شیطانی بر کشورهای جهان است، گفت: فراماسون ها و صهیونیست ها بدانند این نظام مقدس جمهوری اسلامی با پایه های استدلالی قوی که منبعث از قرآن کریم و احادیث ائمه(ع) است حرف های اساسی می زند و حامی ملل مستضعف جهان می باشد.

این کارشناس بیان کرد: صدور انقلاب به معنای صدور مفاهیم اعتقادی اسلام در سراسر گیتی است.

وی به تداوم دشمنی ها با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا و اروپایی ها دست به دست هم داده اند و همه توان شان را به کار بسته اند تا ایران را نابود و ضعیف کنند.

خوشبخت تصریح کرد: همه دشمنان از جمله هالیوود که بازوی رسانه ای نظام شیطانی لیبرال دموکراتیک است در این جنگ فرهنگی مانند جنگ احزاب حضور دارند.

وی بیان کرد: آخرین حربه دشمن دروغ است و اعتقادشان این است که با تکرار دروغ می توانند بر افکار مردم ایران تاثیر بگذارند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند گرچه ممکن است در ابتدای راه تحت تاثیر این دروغ ها قرار گرفته ولی به مرور زمان واقعیت ها روشن می شود.

خوشبخت افزود: متاسفانه دستگاه رسانه ای ما در تقابل با این دروغ ها خوب عمل نکرده و نیاز است که ما در بحث فضای مجازی و حکمرانی آن ورود گسترده ای باشیم و قوانینی را مصوب کنیم که پلتفرم های ایرانی و تلویزیون ملی تقویت شود و بتوانیم دروغ های رسانه های معاند را برای مردم تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث جهاد تبیین باید بتوانیم یکی یکی دروغ های دشمن را بر ملا کنیم، گفت: در ماجرای دختر اردبیلی ما شاهد این بودیم که دشمن به مرحله ای رسیده که خودش هم نمی داند چه بگوید و این در حالیست که سلبریتی های بی سواد ما را با خود همراه می کند و در تلاش هستند که به هر طریقی آتش فتنه را روشن نگاه داشته و اهداف اصلی شان هم تجزیه ایران است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دشمن برای پیشبرد اهدافش دروغ می گوید و کشته سازی می کند اما مردم ما آگاه هستند، افزود: دشمن به دنبال استمرار این فتنه است تا بتواند بر گفتگوهای هسته ای تاثیر بگذارد.

خوشبخت عنوان کرد: دولت سیزدهم در بحث برجام و مذاکرات هسته ای پیشرفت خوبی داشته و خطوط قرمز رعایت کرده و این برای جبهه مقابل سنگین است

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: دشمن تلاش می کند با سو استفاده از این فضایی که ایجاد کرده است کاری کند که ایران در این مسیر از خطوط قرمزش عدول کند.

وی ادامه داد: دجالی که در آخر الزمان ظهور و بروز می کند به نظر من همین امپراتوری رسانه ای دروغ و شبکه های اینترنشنال، من و تو و شبکه های وهابی عربستان است که دور هم جمع شده و هزینه های زیادی می کنند تا دروغ های مختلف ساخته و ذهن جوان ایرانی را درگیر این مسائل کرده و آن ها را به کف خیابان بیاورند.

 
این کنشگر سیاسی افزود: متاسفانه تعدادی از جوانان ما بی دفاع در لجنزار اینستاگرام و واتس آپ و سریال های هزار قسمتی گرفتار شده و همه این موارد دست به دست هم داده و فکر بعضی از جوانان ما فریز شده و مشخص است که این امپراتوری رسانه ای دروغ توانسته در مواردی به موفقیت هایی در این جنگ فرهنگی برسد و برخی سنگرهایمان نیز تسخیر شود.

خوشبخت بیان کرد: امام زمان پشتوانه این نظام است و این دروغ ها راه به جایی نمی برد و با روشنگری های علمدار عصر ظهور امام خامنه ای به شکست دشمن می انجامد و زمستان می رود و روسیاهی به ذغال می ماند

 کلام آخر اینکه؛

بیش از نیم قرن از برنامه ریزی دشمنان کوردل برای تجزیه ایران می گذرد و در سال های اخیر، عبدالحمیدو عبدالمجید ریگی، جمشید شارمهد یا افرادی مانند حبیب فرج‌الله چعب، سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال از جمله تروریست‌های مورد حمایت تجزیه طلبان بودند که با انواع اقدامات تروریستی در کشور، به جنایات خود علیه ملت ایران اعتراف کرده اند اما همچنان رسانه های معاند با اجرای عملیات روانی_رسانه ای سعی در هدایت گروهک های تجزیه طلب دارند و همواره با دروغ پردازی های بزرگ رسانه ای سعی در نا امن جلوه دادن ایران دارند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اغتشاشات
نظرات بینندگان